Gå til innhold
Arkivverket

[#43288] Sem 1916 kirkebok døpte mai


Gjest Hans Gangstø
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Gangstø

Kirkebok for Sem/Sem i Vestfold døpte finnes dåpen at en Thor sønn av Anton Hansen. Familien bosatt på Vik. Er det noen som drar kjensel på denne familien eller fadrene? Lenke Mvh Hans Gangstø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sigbjørn Larsen

Hei. Når det gjelder faddere så kan jeg ikke se at de er fra Vik eller gårder i nærheten når jeg søker i bygdeboka for Sem på nettet. Her er et mulig fadderpar i Folketellinga 1900 på Vallø: Lenke De andre har jeg ikke funnet. De kan være fra Skåer i Stokke, Men finner de ikke i folketelling eller i bygdeboka for Stokke. Anton Hansen og Astrid Eliasen finner jeg heller ikke i bygdeboka for Sem.Har du ikke flere spor?Hilsen Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Et skudd i blinde på en Astrid Eliasen i 1900 . Hun er datter i en familie som tydligvis har flyttet svært mye. Barna er født forskjellige steder som du ser: LenkeAner jo ikke om det finnes flere damer med sammen navn i Sem eller nærområdene der.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Gangstø

Takk for innspill. Denne saken har jeg hatt oppe i innlegg 34361, 18699,18458, 18206 uten å komme noe videre. Leter fremdeles etter opplysninger om hva som skjedde med Anton Hansen og sønnen Thor født i Sem i 1916, samt hvem Anton var. Astrid Eliassen var fra Bergen og hennes aner har jeg god oversikt over. Mvh Hans Gangstø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.