Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tore Kristiansen

[#43325] Møre og Romsdal, Kvernes, 1854-1868 feilmelding

Recommended Posts

Gjest Tore Kristiansen

I ministerialboka for Kvernes 1854-1868 får jeg opp ei melding når jeg skal gå til side 208 og side 233. Kanskje også sidene imellom. I innholdslista står det konfirmanter 1857 som begynner på side 204, og neste er konfirmanter 1891 som begynner på side 234. Det kan se ut til at konfirmantlistene 1858-1860 ikke er indeksert.'Error kb_0013: Querying extended information failed! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (kildeID = ))' at line 1Oftest betyr denne feilen at det er en feil i indekseringsdatabsen. Vennligst rapporter feilen'Siden det står at jeg skal rapportere feilen, gjør jeg det. :-) Det har vel kanskje noe med overgangen til ny server å gjøre? Mvh Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Nesvold

Jeg ser at dette ennå ikke er i orden. Jeg har faktisk vært inne på disse sidene som nå ikke fungerer tidligere. Da var det ingen problemer. Så det kan kanskje ha noe å gjøre med overgangen til ny server som Tore Kristiansen skriver?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Nygaard

Denne boka virker grei nå. Har dere fortsatt problemer? Beskriv i så fall hva som gir feilmelding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila Kornstad

Jeg får samme feil som Tore.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Nygaard

Takk for god beskrivelse, Tore! Feilen er nå funnet og rettet, og boka bør fremstå korrekt på nettet fra i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore Kristiansen

Nå fungerer det, og de sidene som manglet er på plass! Mvh Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.