Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Svein Arne Opdal

[#43326] S&F - Foreldre til Brita Bertelsdtr. født ca. 1840 til Atterås

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Bertel Simonsson og Gjertrud Jakobsdtr får barn under Indrefjord (1830), under Kleive (1833-1843), under Atterås (1850), så eg trur du har funne rette Brithe Bertelsdtr.Mons og Brita får i alle fall desse borna: Gjertrud, Johanne Gjertine, Johannes, Søren, Jensine.Om du ikkje har Hyllestad-bøkene kan eg evt sjekke der i kveld.MVH Gisle Hersvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Arne Opdal

Tusen takk for god hjelp Geir og Carsten. Jensine Monsdatter er min mormor, så dette er nok rett Oldemor jeg har funnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Kan dette vere Bertel? LenkeForeldra finn vi då under Birkeland, Askevold ved FT1801. Begge som tjenestefolk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje Sande

Mor til Gjertrud het også Gjertrud og kom fra Indrefjorden i Hyllestad. Hun var født i 1771 med foreldrene Peder Nilsson Sørefjord (1720-1791) og Magdeli Madsdtr. Losnegard. Kjenner ikke Peder sitt opphav, men Magdeli er født 1745 med foreldrene Mads Anderson Sygnefest (1713-1750) og Siri Hansdtr. Losnegard (1720-1796). Kan sende deg mer utfyllende informasjon på email hvis du er interessert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Arne Opdal

Takk igjen både Geir og Terje. All informasjon er gledelig e-mail: sa.opdal@villa-nattro.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Arne Opdal

Mener selvølgelig å rette min takk til GISLE og Terje, som oxo har hjulpet meg ved flere anledninger tidligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.