Gå til innhold
Arkivverket

[#43330] Rabe - by i Tyskland, men kvar i Tyskland?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

To søstrer frå Hafslo i Sogn gifte seg i Amerika med to bror med namn KEUP. Desse skal vera fødde i bye RABE i Tyskland, men til tross for iherdig leiting på Google finn eg ikkje Rabe som bynamn i Tyskland. Er det nokon som er i stand til å hjelpa meg? Ættenamnet Keup peiker mot Monschau/Trier området, kanskje Saarland?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Tok en rask titt på FS etter Keup med nøyaktig staving. Fant en dame som het Keup og hun var født i Robe, Pommern. Det høres jo ganske likt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

På Google Earth fant jeg Rabe, skal prøve å forklare; Hvis du lager en sirkel fra Hannover, Dresden, Wurzborg og Bonn, og så plasserer du Rabe midt i sirkelen (det var litt tegne og fortelle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Søkte videre på nettet etter Robe, Pommern og fikk en etternavnsliste over emigranter.Keup, men alt ukjent. Så en ny Keup, fra krets Greifenberg i Robe, avreise fra Bremen, ankom New York mars 1868, skulle til Milwaukee, Milwaukee, Wisconsin. Desverre så sto det ikke noe navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Ola og Berit for interessante innlegg.Eg ser no at byen Robe i Pommern skal liggja i Kreis Griefenberg (Gryfice), og om denne byen ikkje syner i det noverande tyske atlas, so er det naturleg, for denne delen av Pommern ligg i dag i Polen!Eg trur me kan rekna med at me har funne rette fødestaden til desse Keup-brørne, Wilhelm Carl f. 14.5.1872 og August Otto Frank f. 10.4.1881, av foreldri Wilhelm Ferdinand Keup og kona Bertha, og me kan vel då truleg sjå på dette problemet som løyst...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Heisan, hjarteleg takk ogso til Arnfrid og siste innlegget til Berit, som båe kom, medan eg var oppteken med innlegget mitt. Eg trur eg vil halda på Robe i Pommern som opphavsstad til Keup-brørne...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Astrid for kartet. Det syner jo tydeleg kvar denne byen låg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.