Gå til innhold
Arkivverket

[#43337] Skifter indre Sogn 1668/1669 (Lunde)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Skifteprotokoll indre Sogn nr. 1 har m.a. desse to skiftene:* Pauel Lunde på pag. 44* Sidselle Olsd. Lunde på pag. 109Kva er sagt om ervingane etter desse to personane? Det synest vera usemje om kva born desse personane (far og svigerdotter) hadde.Pauel Lunde's bu skal ha vore fallitt, men eg vonar ervingar likevel er nemnde ''inne i teksten''?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet etter Pauel er datert 23. januar 1668 og nevner enken Marete Thorbiørnsdatter. Boet var fallitt og dekker bare noen ganske få linjer i protokollen. Jeg ser ikke navn på andre arvinger.Boet etter Sidselle er gjort opp 10. oktober 1669 og nevner enkemannen Ole Pouelsen og barna Lars, Ingebret og Johannes. Det står at sønnen Knut var i live da moren døde, men døde like etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.