Gå til innhold
Arkivverket

[#43352] Trenger hjelp til å tyde etternavnet. Hva står der?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Er der noen som kan hjelpe meg til å tyde et etternavn? Hva heter faren til etternavn Life, Leije? Det gjelder nr 12. LenkeJeg takker hjertelig for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Etternavn? Det står ikke etternavn på noen av mødrene, så det står vel rett og slett om Ole Johan Baadstuens foreldre: Ole Johansen og Lise (uten etternavn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig tusen takk! Jamen er dere flinke! Jeg tenkte overhodet ikke på at det kunne være mora sitt navn. Jeg har en opplysning om at faren skulle være Lars Fredriksen, men da må det være feil?Med vennligste hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg beklager, men jeg må ha funnet feil mann. Nå fant jeg hans gifermål i Rødøy 1.11.1857 og der står faren oppgitt som Lars Fredriksen og at Ole Johan er f. i 1830 i Alstadhaug.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.