Gå til innhold
Arkivverket

[#43357] US 1900 census ?


Gjest Helge Hålåsæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Ole Pedersen f 1860 i Vågå (Vaage) utvandret i 1883 med bestemmelsessted Benson i Swift county, Minnesota. Han var da ungkar. Dette er det eneste jeg vet. Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss, Hedrum Historielag

Hei Det ser ut til at Ole Pedersen, gift, arbeidsmann, 22år, reiste fra Oslo 25/5 1883 sammen med Ole Andersen, 25år, også fra Vaage. Se [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=24&filnamn=emikra1&gardpostnr=68861&merk=68861#ovre>LenkeDette er muligens Ole som ankommer New York 15. juni 1883:New York Passenger Lists about Ole Peterson Name: Ole Peterson Arrival Date: 15 Jun 1883 Estimated Birth Year: abt 1861 Age: 22 Gender: Male Port of Departure: England Destination: United States Place of Origin: Norway Ship Name: Celtic Port of Arrival: New York Port Arrival State: New York Port Arrival Country: United States Se bilde av båten:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!På Family Search finn eg 4 stk. Ole Pedersen f. 1860 i Vaagå. Kan ein av desse vera den kandidaten du leitar etter? Kanskje ved å leite opp desse i ft. 1865 vil ein finna kva gard dei budde på. Deretter kan ein kanskje sjå om ein finn dei att i ft. 1900. Dersom td. ein av desse er borte i ft. 1900, kan det vera ein mulighet at denne personen er utvandra.Dei 2 siste Ole Pedersen på lista har også farfar eller morfar med førenamn Ole, kan vera opphav til Ole namnet. Men alt dette er nok mest sansynleg 'skudd i blinde'.1) OLE PEDERSEN Christening: 14 FEB 1860 Vaagaa, Oppland, NorwayParents: Father: PEDER KJOSTELSEN Family Mother: KARI HANSDR2)OLE PEDERSEN Christening: 11 NOV 1860 Vaagaa, Oppland, Norway Father: PEDER THORSEN Mother: MARIT TOSTENSDR3)OLE PEDERSEN Christening: 03 JUN 1860 Vaagaa, Oppland, Norway Parents: Father: PEDER OLSEN Mother: GUNILD ARNESDR4) OLE PEDERSEN Christening: 24 JUN 1860 Vaagaa, Oppland, NorwayParents: Father: PEDERS ANDERSEN Mother: IMBJOR OLSDR mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!I innlegg nr. 3 Peder Olsen reiser ikkje saman med Ole Andersen, men med Anders Olsen som er 25 år og 3 år eldre enn Ole Pedersen. I ft. 1865 har den Ole Pedersen som eg fann ein bror Anders som er 3 år eldre enn Ole. Kan dette vera denne Anders som då har teke faren Peder Olsen sitt etternamn i emigrantprotokollen? Sjølvsagt berre rein gjetting. Men derom desse 2 brødrene på 6 og 9 år på garden Lien i ft.1865 ikkje fins i ft. 1900 kan det vera ein liten mulighet for at dette er rett spor? mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Har prøvd å leite etter Ole Pedersen Lien i ft. 1900. Finn ikkje nokon gode kandidater.Ved søk på døde i Minnesota finn eg ein som kanskje er ein kandidat til Anders?:LIEN, ANDERS O. Date of Birth: na Place of Birth: na Mother Maiden Name: nacertid# 1916-MN-010965Date of Death: 01/25/1916 County of Death: POLK Finn også mange Ole Lien døde i Minnesota, ma denne:LIEN, OLE P. Date of Birth: na Place of Birth: na Mother Maiden Name: nacertid# 1923-MN-009620Date of Death: 02/05/1923 County of Death: NORMAN mvh helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Hallo Helga, Du gjør litt av en jobb for meg. Det er kandidat 4 som jeg er på jakt etter. Ellers så er Stenersen i Mosterhamn slekta mi. Sten Stenersen var 4-menningen min og yngste bror hans, Odd, fra Kristiansand har overtatt barndomshjemmet hans som feriested. Han var her i mai på sin 80-årsdag. Jenny Hansen på Finnås er også søster som jeg hilste på for en del år siden. Mvh Helge Hålåsæter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Litt utanfor tema, men det var litt interesant det med Stenersen slekt. Veit kven den familien er og har høyrt at eg også skal vera i slekt med desse langt ute utan at eg har funne skikkeleg ut korleis det hang saman. Er det lov til å spørje korleis du kjem inn i den slekta, kanskje me har ein felles tipp tipp tipp ane eller noko slikt?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Dette er vel då familien du leiter etter i ft. 1865 LenkeSer at garden heiter Bergehaugen. dei kan jo då kanskje ha kalla seg Berg eller Haugen i Amerika? mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Er du kanskje i slekt med Jon Hansen Sæter kom til Moster frå Våge i Gudbransdalen?Meinar at det var 1. kona hans Marta Malene Pedersdatter Røksund som var i slekt med oss. Hennar slekt kom frå Sveio nord for Haugesund (far hennar) og der kom også mi oldemor og tippoldemor frå. Jon Hansen pakta frå 1894 til ca. 1900 garden Kallevik på Moster som far min overtok halvparten av i 1974. Eg bur no på denne garden (eller rettare småbruket).Yngste søster til farfar Marie f. 1908 vaks opp hjå Jon Hansen og rekna heile livet hans barn som halvsøsken (oldefar min mista kona då Marie vart fødd og kunne ikkje ta seg av henne sjølv).Dette vart litt utanfor tema, men eg vart så nysgjerrig om dette har ein samanhang med di slekt?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Ja, Bergehaugen er rett bruk. Mht. navnet: Ei dame i WI fortalde meg for et par dager siden at mannen hennes har slektninger i Benson med etternavnet Pederson. Kanskje er Peterson også en mulighet der i Swift county ? Du lurer litt på hvordan jeg er skyld til bl.a. Stenersen ? Morfar til de 3 nevnte søskenene var John Hansson Sæther, som var gift to ganger. Av yrke var han entrepenør og dykker og stod for oppmudring av Røyksundkanalen. Arbeidet mellom Stavanger og Ålesund. Han var fra Heidal i Vågå og var født 1853/54. Andre av mine slektsnavn til Mosterhamn er Grønås, Ersland og Severinsen. Hilsen Helge H:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Stemmer det. Har som du sikkert forstår av innlegg 11 høyrt ein god del om Jon Hansen.Han budde på småbruket eg no bur frå 1894 til 1899(1900).På den tida var eigaren (min oldefar) i USA.Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Finn også dette på family search.Det må vel vera ein bror av Ole Pedersen:Paul Pedersen Bergehaugen Compact Disc #92 Pin #331755 Sex: MEvent(s): Birth: Sep 1857 Place:Parents:Marriage(s): Spouse: Mari Knudsdatter Ruskelokken Disc #92 Pin #331754 Marriage: Place: Notes and Sources: Notes: None Sources: Available on CD-ROM Disc# 92Submitter: Robert Joseph REID 48 Poe Court New Windsor, NY 12553-6415 Submission Search: 2687040-0421104085419 URL: CD-ROM: Pedigree Resource File - Compact Disc #92 CD-ROM Features: Pedigree View, Family View, Individual View, Reports, Downloadable GEDCOM files, Notes and Sources. Order Pedigree Resource File CD-ROMSKjelda ser ut til å vera ein person i New York. Det kan vel då også sjå ut til at Ole Pedersen sin bror Paul også enda opp i USA. Kanskje nokon i hans etterslekt veit meir om kor det vart av Ole?Ser også i emigrantprotokollen at Ole Pedersen var gift då han reiste over. Har du prøvd å finne ut om kona reiste over på eit seinare tidspunkt?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Her er Paul si dotter Mari:Mari Bergehaugen Compact Disc #92 Pin #331756 Sex: FEvent(s): Birth: 22 Dec 1882 Place: Death: abt 1950 Place:Parents: Father: Paul Pedersen Bergehaugen Disc #92 Pin #331755 Mother: Mari Knudsdatter Ruskelokken Disc #92 Pin #331754Marriage(s): Spouse: Syver Alfred Josten Disc #92 Pin #331757 Submitter: Robert Joseph REID 48 Poe Court New Windsor, NY 12553-6415Kanskje verdt eit forsøk å kontakte denne personen i New York. Det var jo ofte at brødre slo seg ned i same området der borte.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Kanskje du allereie har dette, men her er truleg niesa Mari Bergehagen Josten sitt dødssretifikat:JOSTEN, MARY Date of Birth: na Place of Birth: na Mother Maiden Name: nacertid# 1943-MN-002961Date of Death: 02/10/1943 County of Death: COTTONWOODOg dette er kanskje ektemannen:JOSTEN, SEVERT Date of Birth: na Place of Birth: na Mother Maiden Name: nacertid# 1940-MN-003094Date of Death: 07/02/1940 County of Death: COTTONWOOD Severt og Syver er vel mykje godt ulike skrivemåtar for same namn. Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.