Gå til innhold
Arkivverket

[#43367] Omorganisering kan a ført til at lenker ikkje fungerer


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Digitalarkivet har tre servarar, ein for kyrkjebøker, ein for databasane og debattane og ein for dei digitale bøkene. Me fann at det kanskje ikkje var ei heilt god samansetjing. Difor flytta me ting litt rundt og døypte om på servarar. No går databasane på digitalarkivet.no medan debattane og webbøkene går på da2.uib.no. Men eg har laga det slik at gamle bokmerke burde fungera. Men fordi ein god del lenker vert generert er det mogleg at ein del er blitt feil. Meld frå her.Samstundes er det også RSS-feedane for debattane blitt flytta frå digitalarkivet.no til da2.uib.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Men disse feilene kommer bare fra Debattforumene, ikke fra de vanlige oppslagssidene. Årsaken er at Debattforumene nå ligger på serveren 'DA2', og ikke som tidligere på hovedserveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Digitale bøker fungerer no. Når det gjeld dei andre feilane så legg merke til det Yngve kriv; det er berer lenker i debattfora som ikkje fungerer. På databasesidene fungerer dei som normalt. Når du er på debattar kan du bruka lenka nede til venstre (Framsida) og du er der. Eller eit av årstala opp. Eg skal ordna det. Men eg er no heime og får ikkje kontakt med maskina mi på arbeid, som eg er avhengig av for å ordna det heile. Om nokre timar skal det nok vera i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.