Gå til innhold
Arkivverket

[#43374] Til Knut Hansen fra Tromsø


Gjest Per Pedersen Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Pedersen Hansen

Hei KnutJeg lurte bare på om du er i familie med Henry Magne Hansen f. 19.04.1908, Målselv? Henry Magne er min stesøster Irene sin bestefar. Jeg så i innlegg 40562 at du hadde info om en av forfedrene til Henry Magne, Hans Lorents Iversen. Er på utkikk etter mer opplysninger om H. M. og hans kone Ragnhild Othilie. Så om dette er din familie kan vi kanskje utveksle info via epost? Du kan få min epost-adresse.Mvh Per Pedersen Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Hansen

Hei.Beklager at jeg ikke har hatt tid til å svare før nå. Det har vært full rulle i over en uke.Besteforeldregenerasjonen min var født i begynnelsen av 1900 tallet, og så langt jeg vet var de født i Trondheim, Tromsø og Lyngen.Opplysningene om Hans Lorents Iversen hadde jeg fra ett ”skriv” om Ebeltoftslekta, og i temaet som du henviser til nevner jeg boka Malangsslekt der Hans Iversen er oppgitt, jeg husker ikke i farta om han var nevnt med Lorents i denne boka.Du må gjerne oppgi e-post, så skal jeg se om jeg finner igjen ”skrivet” over Ebeltoftslekta.MvhKnut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Pedersen Hansen

Hei Knut Takk for svar, jeg er litt sen med svar jeg også, har vært mye fotball på TV i dag. Er ikke greit å være litt 'sportsidiot'. Men her er e-post adressen min: per.pedersen.hansen@hotmail.comMvh Per P. Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.