Gå til innhold
Arkivverket

[#43394] Dødsmeldingar Bergen 1932/1958 (Svendsen)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dødsmeldingslista for Bergen syner m.a. desse personane:SVENDSEN, Birgitte, døydde i Bergen 18.5.1932SVENDSEN, Konrad, døydde i Bergen 21.10.1958Eg mistenker Birgitte for å vera fødd i Øksnes 6.9.1876 og vera overlevd av m.a. dotteri Hanna Steen. I so fall er truleg Konrad den andre mannen hennar.Om desse personane synest vera dei eg ser etter, ville eg vera svært interessert i:* Yrkestitlar ved dødsfalli?* Arvetilhøvi etter dei?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Birgitte Sofie Agnethe Svendsen, født Nilsen og tidligere gift Lunde, døde i Bergen 18. mai 1932. Hun var dikslemanns enke og var født i Øksnes 6. sept. 1877 ifølge Bergen folkeregister. Hun etterlot seg datteren Hanna Steen, Breistølen 4, en sønn Conrad Jacobsen, Tveitevåg, og tre sønner med tidligere avdød mann Georg Bernhard Svendsen: Bjarne, født 10. april 1914, Leif, født 29. april 1915 og Kåre, født 17. juni 1917.Georg Bernhard Svendsen var født i Bergen 7. desember 1848, og døde 2. februar 1932. Han hadde vært gift tre ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for særs oppklarande svar! So det var altso faren til Konrad Svendsen som gifte seg med Bergitte... Men her ser me korleis lysingsprotokollane KAN hjelpa oss fram til løysingi på eit problem...!No er det spørsmål om kvar denne vigsli mellom Georg og Bergitte kan ha funne stad, om dei ikkje gifte seg i Bergen...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Ifølge kirkeboka for Øksnes var Birgitte født 06.09.1876. Hun flytta sørover tidligst i 1901, og hadde antakelig med seg sønnen Konrad Angel Peder, f. 03.05.1894 på Myre i Øksnes. Hans far het Jakob Andreassen, ifølge kirkeboka. Jakob blei oppgitt å være født i 1869. Jeg har ikke klart å identifisere han nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kan det tenkes at ekteskapet ble inngått ved vielse hos byfogden? Begge hadde vært gift tidligere, og i tillegg hadde vel bruden også barn født utenom ekteskap på samvittigheten. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Johan og Rune for nye innlegg!Jau, eg mistenker ogso denne vigsli for å ha funne stad hjå Byfogden. Eg har bladd raskt igjennom vigde på Askøy, i Nykyrkja (der Wulfsgaarden ligg og der dei budde), i Krosskyrkja og i Sandvikskyrkja, men finn dei ikkje vigde. Heller ikkje finn eg dei to eldste gutane av siste ekteskapet (Bjarne og Leif) døypte i Nykyrkja... Merkeleg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.