Gå til innhold
Arkivverket

[#43395] Skifter mikrofilmet av mormonerne


Gjest Anita Holck
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Holck

Dansk Demografisk Database har på sine sider under 'Andre kilder' opplysning om at Family History Library i Salt Lake City har mikrofilmet skifteprotokoller som dekker amtene Thisted, Viborg, Aalborg og Randers.Ved gjennomgang av indexen har jeg funnet et ektepar som er mine (meget) mulige aner.Vet noen hvor jeg skal henvende meg for å få opplysninger om hva som står i skiftet, evt. hvordan få en utskrift?Vennlig hilsen Anita Holck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Solvang

Filmene kan bestilles til et av Kirkens slektssentre, det nærmeste for deg blir vel Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige på Brånåsen på Skedsmokorset. Ellers så har vi også et slektssenter i Oslo også. Hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Solvang

Du kan gå inn på Familiy Search,velge Library på menylinjen øverst.På neste menylinje som kommer opp, velger du Family History Library Catalog, og da får du opp en side hvor du velger Place Search.Da skriver du inn Thisted og Denmark, og da får du opp en del alternativer.For å få filmnummeret, velger du View Film Notes øverst til høyre. Da kommer hele oversikten over det de har på Thisted.Hvis du skal ha skifter, velger du Probate Records. Lykke til! Hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.