Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Terje E Skrolsvik

[#43398] Skifte etter Jørgen Pedersen (Egelstorph)død 4/2-1754

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Finnes det skifte etter Jørgen Pedersen (Egelstorph) som døde i Lindås 4/2-1754, og hvis, hvilke personer er nevnt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Jeg ser at det var skifte etter Jørgen Jørgensen Egelstorph i Bergen 12. februar 1751, mens det ikke synes å være skifte etter Jørgen P. i Bergen. Skifteprotokoll for Nordhordland 1754 mangler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje E Skrolsvik

Takk for det Yngve. Hadde håpet å finne hvem som var far til Jilles/Gilles Jørgensen Egelstorp gift med Dorothea Sophia Ocken.Kan du si hvem som er nevnt i skiftet etter Jørgen Jørgensen Egelstorph ? Jeg har foreløpig ikke funnet hvem han var gift med og event. barn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Ifølge Sollied var Gillis Jørgensen født ca. 1718, død 3. mai 1784, 67 år gammel, og gift med Dorothea Sophie Ocken, sønn av gullsmed Jørgen Jørgenssøn Gillestorp (død 1751) og Marie Woendatter Glerup (død 1738).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje E Skrolsvik

Takk skal du ha . Da har jeg fått han på plass.M v h Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje E Skrolsvik

Takk skal du ha . Da har jeg fått han på plass.M v h Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.