Gå til innhold
Arkivverket

[#43408] Nicolai Hansen - Kvifor er ikkje denne huslyden nemnd i kyrkjebøkene frå Halden?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1865 for Elvegaden 124 i Halden inneheld denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Elen D Hansen Husmoder e Syerske 1814 FhaldNikolai Hansen Husfader g Commandersergeant 1832 EidsbergAndrea H Hansen hans Kone g 1839 FhaldHerman Lau. Hansen deres Søn ug 1863 FhaldJenny M Hansen deres Datter ug 1865 Fhald~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg har fått opplyst frå Amerika at Herman Laurits var fødd i Halden 3.8.1863, men no har eg bladd gjennom kyrkjebøkene for Halden utan å finna korkje fødsli til Herman, fødsli til Jenny eller vigsli til foreldri. Foreldri er heller ikkje vigde i Eidsberg.Kvar i all verdi er dei ''gøymde''?Eg er ute etter ei stadfesting av fødselsdatoen til Herman og fulle namn på foreldri hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips som kan leia til å løysa denne ''floken''!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Solveig for ein interessant observasjon. Her ser eg at det er forskjell mellom versjonane av FT1865 på DA og RHD. Eg nytta sistnemnde, og der står ikkje noko om trussamfunn i det heile.No skal det seiast at eg òg sjekka utmeldingslistane av statskyrkja i det aktuelle tidsrommet for Halden, men utan å finna noko. Eg la likevel merke til at mange melde seg ut for å slutta seg til nettopp metodistkyrkjelyden, men det burde jo normalt då vera ''dissentarlister'' mellom fødde i kyrkjebøkene, eller...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Ser i oversikten fra Arkivverket att kirkeboken for Halden 1-8 1857-1865 døde,også skal inneholde fødte dissentere,men jeg kan ikke finne de i den scannede versjonen.Pussig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Stein Eriksen

Hei Lars.Finner noe om Nicolia Hansen og Andrea Henriette Hansen i skannede kirkebøker, Halden 1857-1864, 'Annen liste', 1862, side 274 ( andre side, ca. midt på ), 6. oktober.Kan se ut som dette har noe å gjøre med å gjøre at de har blitt ' ægtefolk '........Kanskje dette med 'Magistraten' kan gi noen ledetråder.....Kanskje noen andre kan tyde dette ?MvhStein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.