Gå til innhold
Arkivverket

[#43450] Flesbergboka: Hvilke bind omtaler Foss, Skutsvika, Nord-Rustan, Tekle, Jondalen


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Trenger hjelp til å finne ut hvilke bind jeg skal bestille fra biblioteket som tar for seg ovennevnte gårder.Hvis du leser dette, Sigurd Vinger, så vil jeg gjerne rette en stor takk til deg for de fantastisk flotte bøkene du har skrevet!Hilsen Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigurd Vinger

Godt å se at noen har glede av bøkene. Det må presiseres at de er et resultat av en dugnadsinnsats fra mange nålevende og avdøde personer. Dessverre mangler vi fremdeles et registerbind. Et alfabetisk register blir snarlig (igjen) lagt ut på Flesberg kommunes web-side, håper jeg. Teksle finnes i bd 3 s. 184-233, Nord-Rustan bind 5 s. 598-611, Skutsvika bind 7 s. 158-168, Foss (Nørdre eller Øvre) bd 5 s. 179, Foss (Søre eller Nedre) bd 7 s.224-284). Jondalen omtales ikke i de nye Flesbergbøkene, men finnes i bind 4 av de gamle, forfattet av Tov Flatin. Hilsen Sigurd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.