Gå til innhold
Arkivverket

[#43457] Jon Okkenhaug, f. 1879 Strinda


Gjest Trond Okkenhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Okkenhaug

I tellingen 1900 finner jeg denne Jon som fabr.arb. på Halsetmoen i Strinda, gm. Anna Lagesdtr. f. 1872 i Tingvoll, og med dtr. Othea f. 1891. Er det noen som kjenner til Jon's aner? På forhånd takk. mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I Anscestrial File finner jeg dette, men det må selvsagt sjekkes: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/AF/family_group_record.asp?familyid=909494&frompage=99>Lenke. Her finner jeg altså en Jon Okkenhaug, som skal være født i 1879 i Byåsen. Foreldrene skal være Carl Martinus Haagensen og Jørgine Jonsdatter.I 1875 finner jeg en Karl Okkenhaug med kone Jørgine Jonsdatter i Strinda Lenke. Aldersforskjellen er ganske stor mellom ektefellene. Den ene datteren i husstanden, Ingeborg Karlsdatter, er født i 1861, og kanskje det er Karl Haagensen og første kona vi finner her i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Okkenhaug

Takk til Carsten og Grethe, da vil disse falle helt på plass når jeg kommer meg heim fra Gran Canaria. Kom i prat med noen her som nevnte disse, og måtte prøve å få litt rede på de herfra. mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.