Gå til innhold
Arkivverket

[#43473] Vigde Bergen 1923/1933 (Bruheim/Eriksen)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

BRUHEIM, Elen Johanne ''Hanna'' (fødd Hafslo 1900) og STEDJEBERG, Anton (fødd Lavik 1897), skal ha gift seg i Bergen kring 1923/1924.ERIKSEN, Lilly Kamilla (fødd Kristiansand 1915) og BRUHEIM, Ingvald (fødd Hafslo 1907) skal ha gift seg i Bergen kring 1933/1934.Er det mogeleg å få greie på dei nøyaktige vigselsdatoane til desse to pari?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi finner at Hanna Bruheim og Anton Stedjeberg giftet seg i 'Nesttun kirke' 7. april 1923, ifølge meldingen til Folkeregisteret i Bergen.Vielsen til Ingvald Bruheim er derimot et mysterium. Han står som ugift så seint som i 1958. han hadde flyttet inn fra Laksevåg i 1930, og var magasinbetjent på Nedre Hellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for nyttig svar. Eg finn ikkje vigsli til Hanna og Anton i Birkeland kyrkje, men kanskje presten berre har gløymt å føra inn...?Ingvald vart skild frå første kona si i 1946 og gifte seg ikkje att før kring 1968. Kan dette vera til hjelp for å finna denne første vigsli? Lilly Eriksen var busett i Bergen då ho gifte seg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har no sjølv greidd å finna vigsli til Ingvald og Lilly, på Laksevåg 11.7.1933, so problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.