Gå til innhold
Arkivverket

[#43474] Morfar Anders Hagen


Gjest Lena Skustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Lena Skustad

Prøver å finne ut av min morfars forfedre. Han het Anders Hagen og tror han ble født i Stange eller Romedal, el omegn. Er ikke helt sikker på når han ble født, men tror det kan være rundt 1930 +++. Han døde i 1981 (tror jeg) og ligger begravet i Elverum. Har til nå ikke funnet noen opplysninger om han. Han var gift med Jenny f. Pettersen. Han hadde ei søster Bjørg Madsen f. Hagen. Bjørg og Anders sin mor het Ingrid. Det er alt jeg vet.Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

I gravminne registeret finner jeg et par Anders Hange d. i Stange. En av dem død i 1978. Det står ikke mange opplysninger om disse karene, men du kan jo selv prøve med et søk her? LenkeEllers kan det hende at Eidskog eller Stange historielag kan hjelpe deg med opplysninger om familien din.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Prøv prestekontoret i Elverum. De må vel ha notert noe ang. begravelse og død i 'begravelsesprotokoller'. Jeg regner med at det finnes et felleskontor for alle gravsteder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Hagen

Lena, du er firmenningen til min far. Jeg har masse om denne slekta, så ta kontakt på randihag@hotmail.com.Har bilde av din tipptippoldefar Johan Hagen!Hilsen Randi Hagen, Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.