Gå til innhold
Arkivverket

[#43509] Har korga forsvunnet ?


Gjest Helge R. Næss
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge R. Næss

!) Etter en tids fravær ser jeg at min 'pålogging' er fjernet (?) Eller beholdes den bare til begrenset tid ?2) Jeg hadde tatt vare på mye verdifullt i 'korga mi', men finner det ikke.3) Valgte en ny deponering til 'korga', på pröve', men den ser også ut til å forsvinne?Er det foretatt endringer i systemet, eller er det som så ofte för, 'midlertidige problemer' ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Så vidt eg veit er det ingen problem. Alt er som før. Korga byggjer på to ting. For det første at du enten har skrive eit innlegg eller har logga på og i begge tilfelle har brukt same epostadresse som tidlegare. Korga blir lagra for kvar epostadresse. Men for at det skal bli hugsa må cookie-innstillinga på din maskin vera slik at dei blir lagra. Og i tillegg, må/bør du ha kryssa av for ta vare på namn til seinare bruk når du loggar på elelr skriv eit innlegg. Men det viktigaste er at du loggar på/skriv innlegg med same eposta.adreese du har brukt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Næss

Takk for ditt svar Oldervoll. Til alle dine punkter kan jeg svare: ja. Så dette forstår jeg ikke.Dertil ser jeg idag at min 'pålogging' er fjernet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Næss

Jeg kan glede Oldervoll med at nå er korga og påloggingen kommet på plass. Så alt er iorden uten at det er foretatt noen forandringer fra min side. Men det er vel et lite troll som hersker der i DA ? Et 'hustroll'? - Beste hilsen, Helge N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.