Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

[#43519] Noko manglar i den skanna versjonen av kyrkjebok for Halden?

Recommended Posts

Katalogoversikti frå Arkivverket syner at kyrkjeboki frå Halden 1-8 (1857-1865 avlidne) ogso skal omfatta fødde dissenterar, men dei er ikkje å sjå i den skanna versjonen på nettet.Kvar er dei vortne av?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Warberg

Du finner dem under 'annen liste', s. 271-276. Her er fødte, døde og viede dissentere ført sammen, og indeksereren har derfor valgt å bruke denne listetypen. Når 'annen liste' er benyttet skal lista spesifiseres nærmere under merknader i feltet for kildeinformasjon. Dette må gjøres manuelt i ettertid og jeg beklager at vi ligger litt på etterskudd med dette i øyeblikket. Nå er det iallfall gjort på denne kilden, noe som blir synliggjort etter nattens oppdatering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Svein for oppklarande svar. No fann eg det som eg leitte etter!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.