Gå til innhold
Arkivverket

[#43527] US Census 1920 og 1930


Gjest Arne Farestveit
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Farestveit

Treng informasjon om James Moberg f. 24.12. 1861 i Støren. Held truleg til i ein av statane i vest. Emigrerte i 1884 under namnet Jens Moberg. Kvar bur han? Har han familie? Har ikkje tilgang til desse opplysningane sjølv, og er takknemleg for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er ankomsten i 1884. Se vedlegg. Ser at ankomsten i de to første var 1880, så da er det noe usikkert om det er rette person. Mvh. Johan Arthur Hansen

bilete1489.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Farestveit

Takkar deg så mykje for arbeidet,Johan Arthur! Siste brevet Jens skreiv heim er frå 1902. Familien har trudd han var utsett for ei ulukke! Her må eg nok grava vidare for å sjå om eg kan finna etterslekta hans. Eit abbonnement i Ancestry pressar seg på!mvh arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

The obit for Barbara S Moberg, born 10 oct 1911--13 april 1996 at Salem, OR (Polk county) needs to be found, i believe, Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Farestveit

Takk for info., John! Fann tilfeldig at Ancestry har gratisdagar i dag,så eg har fått sjekka det meste!And thank you so much, Roger! James had a daughter! Maybe she had children? The next step is to find them and contact them. They have a large family in Norway!Best regards arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Johansen

Nå kom jeg også inn gratis, uten problemer!Og jeg som hadde tenkt å hoppe til køys nå! Blir nok trøtt i morgen, ja... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.