Gå til innhold
Arkivverket

[#43529] Ft. 1900 Kristiania: Andreas Egge f. 1872, Skjold Rogaland ?


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ynskjer informasjon om Andreas Egge ug. murer f. 1872 i Skjold prg. Rogaland? LenkeLenke viser at han er å finna i Torvgade 36 i Kristiania i ft.1900. Kva kyrkjebøker må eg event. leita i dersom eg skal finna inn - utflytting til Kristiania eller andre opplysninger om han?Trur at denne personen kan vera bror til mi oldemor. mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hei Helga! Fant ikke navnet hans i likningsboka for 1961 i Haugesund, men jeg kan se om det står noe i dødsannonsen i Haugesunds Avis for januar 1963. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Flott om du ser etter. Der vil vel event. barn stå oppført. Meinar at fars søsken har snakka om at der var etterkommere i Oslo.Prøver å sjå litt i kyrkjebøkene for Haugesund om eg event kan finna han som innflytta (tibake frå Oslo til Haugesund).mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Er det nokon som veit korleis eg klan finna ut om dette er same personen som i innlegg 1 ? Han kan jo ha vore fødd i Skjold sjølv om han bur i Eker i 1895 og alderen stemmer jo. LenkeI så fall må han ha vore ein tur i USA i slutten av 1890- åra før han kom tibake og vart med i ft. 1900.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Tusen takk for informasjonen!Sto det noko om at han høyrde til ei disentermenighet? Har høyrt noko om at den Andreas Egge eg leitar etter kanskje var adventist. Kunne også tenkt meg f. datoen dersom den sto oppført i dødsannonsa.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Den Andreas Egge som reiser i 1895 til Bottineou er muligens den samme som er reg som Andrew Egge i Bottineou Dakota i Census 1910 og 1920,gift med Sophia Her er han ført med f.år 1874 Immigr. i 1895Mvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Takk for informasjon.Har ei avskrift frå Kyrkjeboka i Skjold og der er f. dato oppgitt til 21.02.1873, ft. 1900 har oppført 1872, veit ikkje kva som er rett her.Dersom dette er same person, må han ha vore heimom i Norge ein tur rundt 1900, deretter reist tilbake og vore i USA i 1920 og 1930. Han må også ha komme tilbake til Norge etter 1930 dersom dette er same personen som den eg finn under døde i Haugesund.Meinar også å ha høyrt at han hadde nokre døtre i Oslo som truleg var fødd i 1920 åra. eller seinare.Trudde eg hadde høyrt at det var broren Martin som var over i USA ei stund og seinare kom tilbake, men eg kan ha misforstått. Kanskje eg finn løysinga på dette når det kjem fleire scanna kyrkjebøker for Skjold.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Han døde 6.1.1963 og var da nær 90 år og det skulle stemme godt med fødselsdatoen 21.2.1873. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Andreas O. Egge ble gift med Ingeborg Endresdtr. Tveitastøl, Sveio f. 1877. Foreldrene hennes var Endre Janson Tveitastøl f.1823, d.1906 og Ingeborg Elisabet Hansdtr. Fjon,Sveio f. 1836 d. 1889. Kilde Sveio II, side 267, nr. 10 Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Tusen takk til Johan Artur for gode spor. Dette er nok personen eg leitar etter. Har funne nokre notater eg fekk frå ei tante for lenge sidan. Her ser eg at førenamnet til kona er Ingeborg, så dette stemmer. Tanta mi visste ikkje noko om kvar Ingeborg kom frå, men no er det altså løyst. I tillegg hadde ho også oppgitt førenamnet på 2 døtre, så dei kan eg nok leita vidare etter i same kyrkjeboka som Endre. Så takk igjen for god hjelp.Kan vel då utelokka at det var denne Andreas som gifte seg i USA.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Trur dette må vera kona Ingeborg i ft. 1900: LenkeFinn henne ikkje i Sveio i ft. 1900, men bygdeboka oppgir 1879 som f. år og Ingeborg Serine stemmer også. Tveitastøl kan vel ha blitt til Tvedt når dama kom til Haugesund.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Tusen takk igjen for nye opplysninger. Hadde ikkje høyrt noko om søner. Dette vert farmor sine søskenbarn, ho var over 90 år då ho døde i 1987 og snakka mykje om slekta, men har ikkje høyrt om desse gutane som jo var hennar søskenbarn. Ho snakka om onkel Andreas og om at han hadde døtre, men kan ikkje hugse at ho sa noko om kor dei budde eller om dei hadde etterkommere. Farmor var datter av Andreas si syster Britha Marie som døde då farmor vart fødd. Ho vaks difor opp hjå tanta si i Haugesund, Serina Egge Ørevik (ei anna søster av Andreas). Denne tanta levde til 1967 og var 97 år då ho døydde, veit at der var slektninger innom på besøk hjå henne i Haugesund, truleg også etterslekt av Andreas.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Har også funne ei dotter Ingeborg Elisabeth f. 05.02.07 i Haugesund, døpt 14.02.07.Tanta mi trudde ei dotter heitte Lisbeth. Dette er kanskje denne dottera sidan mora også heitte Ingeborg er det vel godt mulig at dottera i dagleg tale bruka det andre fornamnet, Elisabeth som kan ha blitt til Lisbeth.Mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.