Gå til innhold
Arkivverket

[#43534] Etterlyser Johan Angell Daniel Hansen/Helene Olsdtr Ripnes Bodø


Gjest Inger Karin Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Karin Olsen

Etterlyser anene til mine oldeforeldre Johan Angell Daniel Hansen f. 14.02.1847 d. 25.09.1910 og Helene Olsdtr f. 08.06.1856 d. 31.05.1940 bosatt Ripnes Saltstraumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Karin Olsen

Hei Johan Arthur. Takk for informasjonen, det ser ut som det stemmer med infoen jeg har funnet i Bodin Bygdebøker. Er du i slekta? Johan Angell m/frue er mine oldeforeldre på far siden som kommer fra Ripnes Salten. Er datter av Sigurd Karlsen født i 1913 Ripnes, bosatt i Gratangen Troms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse Kristiansen

Bodde Johan Hansen og Helena på Ripnes i 1900? Jeg fant dem ikke der, men på Knaplund. [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1843&kenr=007&bnr=0013&lnr=00>Lenke Kan du se om navn på barna stemmer? Denne Helena Olsdtr er født i Salten, og jeg fant henne døpt og konfirmert i Saltdal, bosted Rognan. Fødselsdato 8.6.1856, døpt 20.7.s.a., konfirmant nr 48 30.6.1871, foreldre Ole Andersen og Pernelle Hansdtr. Rognan. Se 1865 Lenke og 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.