Gå til innhold
Arkivverket

[#43550] Petter Olsen Krogset f. ca 1822 og Marie Siversdtr. Fanbostad f. 30.4. 1815


Gjest Arne Farestveit
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Farestveit

I 1865-teljinga bur familien i Hovedgt 114, Molde. Dei har då to born, Ingeborg Margrethe og Sivert Olai. Dette er alt eg veit om dei. Lite dig. og scanna stoff frå distriktet. Er det nokon som kan hjelpa meg vidare?arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiJeg fant at ekteskapet ble inngått 13 juli 1848 i Molde (FS/IGI), og dette må selvfølgelig dobbeltsjekkes mot kirkebok. Der finner du sikkert fedrene til brudeparet. Ingeborg Margrete f.12 april 1855, d. 12 juli 1855Petra Johanne f.15 okt 1849, d. 25 nov 1849Sivert Olai f 23.nov 1851, d. 3 feb 1852Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Farestveit

Takk så mykje for arbeidet, Lars Ove. Desse høyrer til slekta til kona som stammar frå Bergen. Slekta hennar kjem frå stort sett heile landet, og meire til. Då er det lettare å finna fram til mine forfedre som kom frå Modalen. Dei flytta ikkje på seg, og gjekk ikkje lengre enn nokre få meter for å finna seg ei kone!Beste helsing Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.