Gå til innhold
Arkivverket

[#43566] Hvorfor får jeg ikke lenger melding om nye innlegg?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Riise

Fungerer epost-adressa di for tida? Vi har nemleg fått feilmelding på den dei siste par dagane. Sidan den har fungert før, så tenkte eg at den kanskje var midlertidig ute av drift og har derfor ikkje gitt beskjed om det.Du kan prøve å sende ein epost til digitalarkivet@arkivverket.no , så ser vi om den kjem igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Å sende e-post er ikkje noko bevis på at avsendaradressa fungerer. Eg er (nesten) heilt sikker på at det ikkje er vanskeleg å sende e-post frå f.eks. igelkjøn@tulleadresse.no.Det interessante vert difor om det er mogeleg å sende e-post andre vegen, og kva slags feilmelding ein eventuelt får.Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det tok 41 sekunder før vi fikk tilbakemeldingen:'I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

I dag kom der endelig tre tilbakemeldinger. En kl. 7.57, en kl. 10.17 og en kl. 10.39.Så nå ser det ut til å virke!Takk for det!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.