Gå til innhold
Arkivverket

[#43610] Maria Jensdtr. f. 1816, fra Sparbu til Åfjord ca 1845


Gjest Hill-Gunn Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hill-Gunn Jensen

Heisan Aud MarionTakk for opplysningene om Brede Arnt. Jeg har ikke gjort så mye for å finne denne ”nye” tippoldefaren min ennå. Hadde liksom tenkt å gjemme han til ”julesnadder” når flere kirkebøker var kommet på nettet :-) Et raskt søk på FS bekreftet min mistanke om at Brede Arnt heller ikke var ektefødt, foreldrene giftet seg mellom hans fødsel og dåp. Hvis dette er han foreldre ser det ut til å moren ikke het Ane, men Susanna Nr. 25 LenkeMvh Hill-Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Hei - ikke for å forsyne meg av julesnadderet ditt, men jeg 'snublet over' Brede Arnt Andersen (den eldste) som utflyttet fra Stadsbygd til Leksvik (nr 6 i 1836).... og han var vel født i Leksvika. Leter etter en annen familie i Stadsbygd/Leksvik for tida og da hender det at man kommer over 'kjente navn'. Lenkemvh Aud Marion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Hei igjen Mulig jeg tar feil i (50) - det er vel for enkelt kanskje, men det er disse navna da ...En av fadrene ved dåpen i (49) er Anders Bredesen Olsøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.