Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ove Rasmussen

[#43639] Kan Noen hjelpe meg.

Recommended Posts

Gjest Ove Rasmussen

Jeg holder på med slektsforskning (helt ny) og jeg er på jakt etter to onkler av meg som jeg ikke finner,det jeg vet er at de seilte ute under krigen og at de begge er vokst opp i stavanger. Trenger tips om hvor jeg kan finne spor etter dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John O. Svenning

Hei! Du bør nok gi oss navn og de data du har, fødselsår m.v. Mvh John

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest ove rasmussen

Beklager, men her kommer de som jeg søker. Peder alexsander Anbjørnsen født 18.02.1904 i Stavanger og Gunnar Holmeland Anbjørnsen født 1908 i Stavanger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Her er4 digitaliserte kirkebøker for Rogaland:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John O. Svenning

Hei! Har forsøkt å finne opplysninger om dine onkler opp mot vår tid. Dessverre uten hell, hva med kirkegårder i ditt eget distrikt? Mvh John

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest ove rasmussen

Takker for all den hjelp som jeg har fått. Jeg fant P.A.A i kirkeboken for stavanger og klart å finne noen data på han frem til ca. 1940 da han var ettersøkt for å komme i militæret han seilte da som stuert i usa G.H.A har jeg ikke funnet noe om så jeg er takknemlig for all hjelp Jeg har et mobilnr hvis noen kan si noe mer 93004746. mvh Ove

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Håklev

HeiHar du sjekket om det finnes opplysninger i sjømannsrullene ? Disse skal være på Statsarkivet i StavangerMvh Solveig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest ove rasmussen

Skal inn på statsarkivet i morgen. Får ta noen timer der så får eg se. Takk for mange gode tips Ove

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.