Gå til innhold
Arkivverket

[#43653] Andfinn Taraldsen, f 1748 i Stod-Sparbu? Bruker Tolstad, Sparbu 1797


Gjest Bjørn Even Veie
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Even Veie

I sparbubok8, under Tolstad står det om ein Andfinn Taraldsen som skal komme fra Volden i Stod.Andfinn T skal vere f. i 1748.Søsken av han skal vere Erich Taraldsen og Jacob Taraldsen. Desse finn eg faktisk under Stod: Erik Taraldsen døpt 28.1.1743, og Jakob Taraldsen døpt 26.5.1747. Faren er Tarald Jakobsen Hessevold, f 1717.Problemet er berre at det er ingen Andfinn Taraldsen der, og heller ingen annan plass i Stod!! Så eg trur ikkje han er herifrå..Andfinn Taraldsen vart g med Anne Catrine Tøllevsdtr, og fra 1780 hadde dei bygsla Røliaunet,Sparbu.Fra 1797 kom dei altså til Tolstad, gnr 149-2,Sparbu.I 1701 under Sparbu finn eg gården Tolstad, men ikkje i 1801? Kvifor finnes ikkje Tolstad i 1801- ser ikkje gården andre stader heller, vert det brukt anna navn?Så eg lurer såleis på desse to sakene, er det nokon som veit meir om Andfinn Taraldsen og kvar han kom frå?Hilsen B E V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odd annar tangen

Denne Tarald i Astrids lenke er Tarald Rasmussen Wanderås gift med Karen Henriksdatter Nodal. Er det rette folk så har jeg mere. Anfinns søsken: Henrik,Rasmus,Anders og Elen.V.h. Odd Annar Tangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Even Veie

Ja, kanskje vi er på sporet av noko? Fann denne lenka:http://stod.priv.no/stod/stod.htmDer har vi Andfinn: F.1756 barn 1756.08.12 Andphind Taraldsen Gjerstad.TARALD:F.1714 dåp 1714.12.10 Tarald Rasmussen WanderaasOg hans foreldre:Som far: f.1673-d. 1744 *FAR* **** Rasmus Haagensen WanderaasOg mor:f1669-d 1742 *MOR* **** Elen Andersdtr Wanderaas.Om dette kan stemme veit eg ikkje, skal sjå på det i morgen,spørsmålet er om ein finne at Andfinn Taraldsen havna i Sparbu og vart g med Anne Catrine Tøllevsdtr. Fra 1780 hadde dei bygsla Røliaunet,Sparbu.Fra 1797 kom dei altså til Tolstad, gnr 149-2,Sparbu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Even Veie

Angående at Tolstad ikkje er å finne i 1801 er jo rart, men det er sikkert nokon som veit svaret på det.Trur ikkje at det har noko med Følestad,men skal sjå meir seinare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Even Veie

Det var jo litt fleire opplysninger med på den linken eg hadde med: Flyttet fra Stod til Bedstaden den 1744.03.20.Det betyr vel at det nok IKKJE er denne familien, i 1744 er jo ikkje Andfinn f ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Denne Andfinn: F.1756 barn 1756.08.12 Andphind Taraldsen Gjerstad, ble ikke gift med Anne Cathrine, men med Guru Pedersdtr, og bodde i Stod.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.