Gå til innhold
Arkivverket

[#43657] problemer med pålogging brukarforum - list tema i korga


Gjest Bjørn Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Eide

Hei. Jeg vet ikke om det er flere som har problemer med pålogging. Det går greit å logge seg på, men når jeg skal liste tema i korga blir jeg de aller fleste gangene utlogget av forumet. Dette har det ikke vært noen problemer med tidligere. mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi J. Aasheim

Ikke noe svar på innlegget ditt, men jeg oppdaget plutselig at det i Brukerforumet/Debatt nå står Logg På er det noe nytt system eller...?Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Eide

Hei. Systemet er ikke nytt. Det har ihvertfall vært der ei stund. Ved pålogging får du opp egne tema + tema du har deltatt i. Hadde problemer med pålogging ei stund, men i dag fungerer det heldigvis igjen. mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi J. Aasheim

Takk for svar, Bjørn...jeg får se om jeg finner ett eller annet å logge på med da...begynner å bli en del passord i bruk etter hvert ja. Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi J. Aasheim

Tror jeg står pålogget hele tiden jeg, for det står 'Logg Av' hos meg ( -: . Og jeg har krysset av for 'Ta vare på navn etc'. Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.