Gå til innhold
Arkivverket

[#43676] Andreas Halstenson Eidsmoe, f Nord/Sør-Aurdal 1860 -kvar var han eigentleg ifrå?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Andreas Halstenson Eidsmoe, utvandra til Amerika i 1880. Han var fødd 14.6. eller 14.7.1860, truleg i Sør-Aurdal(?), som son av:Halsten Knutson, husmann i Bruskaret under Kløvrud i Reinli, Sør-Aurdal, opphavleg frå ??, og kona:Berit Olsdotter frå Holebråten under Bjørgum søndre i Nord-Aurdal.No vonar eg at einkvan med lokal kunnskap i Nord- og/eller Sør-Aurdal kan hjelpa meg med desse opplysningane:* Kva kan orsaki vera til at Andreas heiter EIDSMOE i Amerika? Flytte foreldri kan henda frå Kløvrud til Eidsmoen under Eid i Sør-Aurdal?* Frå kva gard/plass i Nord- eller Sør-Aurdal hadde Halsten Knutson opphavet sitt?* Kva er rett fødselsdato for Andreas i 1860 og kvar var han eigentleg fødd, Nord- eller Sør-Aurdal?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg finner en Andreas Halsteinsøn 6 år i Søndre Aurdal på gården Børtnæs. Men han har andre foreldre enn de du oppgir.LenkeHan er den eneste med den navnekombinasjonen i Oppland i 1865. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her drar en Andreas Halstensen fra Søndre Aurdal til Amerika 02.05.1879. Han skulle til Madison Wisc. Det interessante er imidlertid at sammen med ham reiser den 3 år yngre Erik Halstensen. Dette brødreparet stemmer med lenken jeg viste til i innlegg nr.2.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsJeg kan ikke svare deg på alt, men noe. Jeg fant Andreas sin dåp i Reinli Sør-Aurdal. Han var født 14/7 (det kommer ikke fram på bildet)Mvh Lars Ove

bilete1534.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune og Lars Ove for spennande innlegg. Eg lurte nok svært då eg tok til å lesa om funni til Rune, men fekk stadfest opplysningane mine gjennom oppslagi til Lars Ove. Dette er nok ''min mann'', men kvar han har teke Eidsmoe-namnet ifrå etter han kom til Amerika, er ikkje å forstå...!Elles er saki løyst, og eg er svært godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsJeg fant også noe til deg i et annet tema (Jeg kan...osv).Eidsmoe står i bygdeboken under gården Eid, men jeg kan ikke se noen forbindelse.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.