Gå til innhold
Arkivverket

[#43698] Mathias Olsen födt på Frosta


Gjest Bente Engum
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Engum

Hei.. Jeg er ganske fersk på dette området og skulle gjerne hatt litt hjelp av dere.. Forsöker å finne ut litt om Mathias Olsen födt på Frosten i 1843. Lurer på hvorfor han står oppfört med födested Frosten, når hans sösken står oppfört med födested Stadsbygd. Har forsökt å finne noe, men det ble tvärstopp.. Finner heller ikke ut noe om foreldrene til Gabriel Eliasen, födt 26 des. 1780 (1782 ifölge FT 1801) på Örland. Kan noen hjelpe meg, så er jeg evig takknemlig. Med vennlig hilsen Bente Engum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Engum

Har funnet ut at Gabriel Eliasen ble döpt den 31. des 1780, 5 dager gammel..? I krkeboken for Örlandet står det at Elias Helland og hans qv? (jeg utgår fra at det betyr hans kvinne) döpte sin sönn Gabriel. Jeg finner ikke navnet Elias Helland noe annet sted. Har noen et forslag om hvor jeg kan lete? Hilsen Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Engum

Hei.. Jeg fikk hjelp av noen på DIS som klarte å liste ut for meg dette med Mathias. Fant også ut av det med Ellias Helland. Men takk allikevel..MVH Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.