Gå til innhold
Arkivverket

[#43703] Indeksfeil/mangler KB for Fåberg, Oppland?


Gjest Thomas Rindal
 Del

Recommended Posts

Gjest Thomas Rindal

Mulig det er hukommelsen som spiller meg et puss, men jeg har endel opplysninger som jeg har notert bl.a. fødte/døpte og begravet-datoer fra 1758 og 1823 som jeg mener jeg har fått fra skannede kirkebøker tidligere i år. Men nå finner jeg kun Fåberg/Lillehammer MINI 1899-1913 under Fåberg Prestegjeld. Er det noe som er blitt borte eller har jeg allerede tilbragt for mange timer foran PC-en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Nygaard

Det har ennå ikke vært lagt ut noen skannede bøker fra Fåberg prestegjeld fra 1700- eller tidlig på 1800-tallet, men jeg ser at døpte, viede og begravede i Fåberg 1730-1818 ligger ute som søkbare databaser i Digitalarkivet. Så det er nok der du har vært. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thomas Rindal

Takk skal du ha for oppklaringen. Dette var noe jeg noterte tidlig i år før jeg begynte systematisk å notere kilder, derfor var det så ergelig å finne masse opplysninger jeg ikke husket hvor jeg hadde fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.