Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Thomas Rindal

[#43703] Indeksfeil/mangler KB for Fåberg, Oppland?

Recommended Posts

Gjest Thomas Rindal

Mulig det er hukommelsen som spiller meg et puss, men jeg har endel opplysninger som jeg har notert bl.a. fødte/døpte og begravet-datoer fra 1758 og 1823 som jeg mener jeg har fått fra skannede kirkebøker tidligere i år. Men nå finner jeg kun Fåberg/Lillehammer MINI 1899-1913 under Fåberg Prestegjeld. Er det noe som er blitt borte eller har jeg allerede tilbragt for mange timer foran PC-en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Nygaard

Det har ennå ikke vært lagt ut noen skannede bøker fra Fåberg prestegjeld fra 1700- eller tidlig på 1800-tallet, men jeg ser at døpte, viede og begravede i Fåberg 1730-1818 ligger ute som søkbare databaser i Digitalarkivet. Så det er nok der du har vært. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Thomas Rindal

Takk skal du ha for oppklaringen. Dette var noe jeg noterte tidlig i år før jeg begynte systematisk å notere kilder, derfor var det så ergelig å finne masse opplysninger jeg ikke husket hvor jeg hadde fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.