Gå til innhold
Arkivverket

[#43727] Lasse Olson Avløyp, f. ca 1730, kvar kan han ha kome frå?


Gjest Alf Strand
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Strand

Lasse Olson Avløyp gifte seg 1755 med enkja Anne Jørgensdtr. Maurstig i Solund.I 1801 er alderen hans sagt vera 66 år. Det vil seia at han var 20 då han gifta seg. Kan det vera råd å finna ut kar han kom frå? Lasse er ikkje eit så vanleg namn.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Ole Kolbeinsen Dyrneslia i Kyrkjebø f. ca. 1699 d. 1765 på Hjertås i Austrheim gift 1. gang 1733 i Vik i Sogn med Gjertrud Jonsdatter Årnes d. mellom 1755-1764 (Lavik). De fikk flere barn bl. a. sønnen Lasse f. 1736. Ser at Lasse Olsen Avløyp også får en datter ved navn Gjertrud.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ref. innlegg (5) og (6):Ole Colbens., Dyrneslien g. 8.11.1733 i Vik m. Giertrud Joend., ÅrenesHadde Ole og Gjertrud born fødde mellom 1733 og 1736?Her er i alle fall dei eg finn fødde i Lindås:1. Lasse, f. 1736: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=103&filnamn=dp12631699&gardpostnr=2977&personpostnr=19115&merk=19115#ovre>Lenke2. Joen, f. 1737: Lenke, som d. 1750: Lenke (?)3. Kolben, f. 1739: Lenke, som d. 1740: Lenke4. Tosten, f. 1743: Lenke, som d. 1749: Lenke5. Kari, f. 1746: Lenke, som d. 1749: Lenke6. Torsten, f. 1749: Lenke, som d. 1750: Lenke.7. Kan dette vere ei df dotter (i 1754) for Ole Kolbeinsen;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Det er ikke bevart noen konfirmantlister for Lindås prestegjeld før i 1815. Jeg ville sjekket militærrullene / mannskapsrulle 1749-1777 (under gårdene Avløyp og Maursti) for å se hvilke opplysninger disse gir om Lasse Olsen.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Takk for innlegga, Kenneth og Gisle. Kanskje nokon har den nye bygdeboka for Austrheim og kan sjå om det står noko om denne huslyden der? Så vidt eg kan sjå, har det ikkje vore halde skifte etter Ole Kolbeinsen. Det må vel i så fall vera ein grunn til det?Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Det kan godt være at det ble holdt skifte etter Ole Kolbeinsen Hjertås i 1765. Problemet er bare at skifteprotokollene for Nordhordland i periodene 1717-1755 og 1764-1776 mangler. Dessuten har jeg sett i den Austrheimboka bind II av Arvid Skogseth og der står det ikke noe mer enn at Lasse er født 1736.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Dei mannskapsrullene du Kenneth snakkar om, er så vidt eg veit ikkje digitaliserte. Då må ein vel til Statsarkivet for å lesa dei? Når det ikkje står meir om Lasse i bygdeboka for Austrheim, må det vel bety at han anten døydde ung eller har busett seg ein annan stad? I det siste tilfellet må me vel sjå på han som ein god kandidat som vår mann?Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Så vidt jeg vet er de ikke digitalisert nei. Lasse Olsen er en god kandidat ja, men det er jo alltid greit å få ytterligere bekreftelser på om det er samme mannen.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.