Gå til innhold
Arkivverket

[#43771] Kvar i Oslo (kyrkjesokn) er Marseliesgata (1920-åri)?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein Torbjørn Skjærstad skal vera fødd og avliden i 1924 eller 1925, og bustaden skal ha vore Marseliesgata i Christiania/Oslo. Kan det stemma at dette høyrer til Paulus sokn? Eller kvar i by'n er det?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Oslo byleksikon: Marselis gate, Grünerløkka, bydel 5, fra Grünersgt. til Bergverksgt., gaten var opprinnelig regulert fra Nordre gate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Har studert menighetsgrensene for Paulus og kart, og fant at Marselisgt. i tiden 1916-1938 hørte under Hauges menighet. Deretter tilbake til Paulus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg finner ingen Torbjørn med etternavn Skjærstad, men jeg fant denne Tobjørn i steden: Hauge MIN Fooo5 1917-38, nr. 15: LenkeIkke funnet denne karen født i Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit og Anfinn for spennande innlegg!Eg fann heller ikkje fødsli til Torbjørn i 1925 i Hauge, MEN eg fann fødsli til søsteri Ruth, ogso registrert som PEDERSEN, i juli 1926, og der fekk eg delvis oppklaring på det som er hovudprobemet mitt med denne huslyden:Peder Julius ''Julius'' Pedersen (Skjærstad) og Emilie Olsen skal vera vigde hjå BYFOGDEN i Oslo i 1925, tydeleg heilt på starten av året, og då er det eit spørsmål: Korleis får me tak i den nøyaktige vigselsdatoen deira og opplysningar om første ekteskapet hans med Petra NN?Dette har vore ein hard ''nøtt'' å knekka, men kanskje no...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det står at Torbjørn ble født på Kvinneklinikken. Jeg vet ikke om KK betyr Rikshospitalet, men 1925 er ikke skannet.Ang. vielsen så har du jo Statistisk sentralbyrås: Folkemengdens bevegelse. Der vil vel muligens vielsen kunne stå, men jeg er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.