Gå til innhold
Arkivverket

[#43799] Bryllup på Kampen i Oslo/Kristiania rundt 1900


Gjest Birger Skjønhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Skjønhaug

Hallo.Søker min oldeforeldre giftemål. Johan Olaf Ludvigsen f.1874 og Inga Marie Karoline Eriksen f.1876. Tror de bodde på Kampen i Oslo i hvertfall mens barena ble født, men når ble de gift, og hvem var foreldrene deres ??Noen som vet ? Mvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Petter Engh

Du må sjekke skanna kyrkjebøker som fremgår på øverste linje i debattforumsiden. Jeg har selv gjennomgått nær sagt hele Kampen flere ganger for å finne slekt. Folk flyttet mye. Vålerenga, Grønland og Vår Frelsers(Oslo Domkirke) menigheter er også aktuelle i det samme området.Kjenner du til fødested, så kan du sjekke flytting m.v..Lykke til.Mvh Hans P. Engh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Skjønhaug

Tusen takk for tipset. Han Petter Engh. Vet du om det finnes noen søkbare baser et eller annet sted for det området ??...noen lokale slektslag har laget slike baser, men dette finnes vel kanskje ikke for oslo-området ?Mvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Petter Engh

Jeg kjenner ikke spesielt til lokale slektsbaser. Har du funnet dåper og konfirmasjoner på barna? Lysninger kan også gi kunnskap om bosted m.v.. Byarkivet i Oslo har årlige tellinger for Oslo borgere og 1905 tellingen gir mye info dersom du kjennner boadressen på den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Skjønhaug

Hallo.en kjempetakk igjen, Ja jeg har funnet en del rundt barna...men ikke alt. Hvordan finner jeg de årlige tellingene ?Mvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.