Gå til innhold
Arkivverket

[#43804] Tyding av Kirkebok. Østre Aker.


Gjest Terje Forsberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Forsberg

Østre Aker Mini.1883-1894. Viede.Side 214. Nr.32. Klarer ikke å tyde hvilket sogn i Sverige Johan Leonard var fra.Og hva står det under sognet i konfirmasjonsrubrikken ?Mvh. Terje .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingunn Randa Dahl

Hei Terje :-) Her er en link til vielsen Lenke Vet ikke om jeg kan hjelpe deg med hva som står der, det ser ut som Kopra, men det har jeg ikke hørt før. Men hvis jeg skal gjette på raden ved siden av, ser det ut som det står Kopom. Og da kan det være Koppom, Järnskog i Värmland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Forsberg

Hallo firmenning. Takk for svar.Får se om andre har noen formening om hva som står.Også ordet ved siden av, ser ut som Trollhättan ? I mellomtiden skal jeg se om jeg finner noe i Koppom.Mvh.Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Forsberg

Tror jeg fant han på Familysearch.En Johan Leonard Olausson, født 8.juli 1859 i Koperød, Lane, Ryr i Bohus.Skulle ha tenkt på det før. Mvh. Terje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.