Gå til innhold
Arkivverket

[#43831] Bertha Jensdotter Kiseeige, f. Nes, Hedmark 1845 - utvandra kring 1875 til MN?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Bertha Jensdotter Kiseeige, fødd i Nes, Hedmark 20.9.1845, var dotter av husmann Jens Christianson på Odvoll i Kiseeige og kona Bertha Andersdotter, som kanskje var frå Gjeltgjelteige i Nes.Bertha fekk ei dotter i Nes:* Caroline Johannesdotter, dotter av Bertha og Johannes Johanson frå Mæhlumseige i Nes, var fødd i Nes kring 1870 og budde 1875 hjå mori sine foreldre i Kiseeige, men den seinare lagnaden hennar er ukjend.Bertha utvandra til Amerika ein eller annan gong mellom 1870 og 1878, for hausten 1878 fekk ho nok ei dotter, medan ho budde i Yellow Medicine Co., MN. Mange år etter vart ho so gift med ein enkjemann og farmar i Buffalo Co., WI, Ole Ugulen frå Hafslo i Sogn!Er det nokon med lokal kunnskap i Nes, Hedmark, som kan hjelpa meg finna svar på eitt eller fleire av desse spørsmåli:* Frå kva gard/plass i Nes hadde Jens Christianson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Nes hadde Bertha Andersdotter opphavet sitt?* Fødselsdato for Caroline Johannesdotter og opplysningar om lagnaden hennar?* Utvandringsåret til Bertha Jensdotter?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsJeg tror jeg kan gi deg svar på de fleste spørsmål på tirsdag. Jeg skal på arkivet i dag i forbindelse med akivenes dag, men lesesalen er stengt.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk, Lars Ove, for tilbodet, som eg takkar JA til, om ikkje nokon kjem med svar innan den tid. Eg ønskjer deg lukke til!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsJeg kan gi deg svar på noe i dag, men hadde ikke tid til å finne giftermålet til Jens og Bertha. Først da finner vi nok opphavet til disse to. Skal en tur på arkivet i morgen også.Utvandringsåret til Bertha fant jeg heller ikke.Men her er dåpen til Berta:Mvh Lars Ove

bilete1581.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove for spennande innlegg.Etter dette har me fødselsdatoen til Caroline på plass, og eg vonar at fleire opplysningar vil dukka opp.Når det gjeld Jens Christianson og Bertha Andersdotter, trur eg at eg har funne dei vigde i Garnisonskyrkjelyden i Christiania 24.1.1840? Der var i alle fall ein Jens Christianson GJESTVANG, fødd i Nes 15.10.1813, og ei Bertha Andersdotter HANNEVOLDSEIGE, fødd i Asker 22.12.1811, som vart vigde der på nemnde dato, og det er vel ikkje urimeleg å tru at dei flytte ''heimatt'' til heimbygdi hans?Elles er jo ogso utvandringi her eit problem...Finst det kanskje ei bygdebok som kan hjelpa oss?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Heisan, her er det dukka opp nye opplysningar: Det syner seg at nokre av opplysningane mine er feilaktige:* Bertha Jensdotter vert i FT1900, FT1910 og FT1920 oppgjeve å ha utvandra i 1886!* Bertha Olivia, dotteri til Bertha, vert likeins oppgjeve utvandra i 1886. Fødselsdatoen hennar er 22.11.1878 ELLER 1879!Eg kan ikkje sjå noko til korkje mor eller dotter i utvandringslista for 1886 (Christiania), men kanskje kyrkjeboki for Nes har noko å by på? Eller bygdeboki? Eg er òg interessert i nøyaktige opplysningar om fødsli til dotteri Bertha Olivia!?Nok ein stor takk for hjelpi med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei LarsDet er IKKE født noen Bertha Oliva i Nes på Hedmarken i tidsrommet 1876-1881, og ingen er å finne i utvandrerlistene for 1886. BeklagerMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Lars Ove for tapre freistnader på å løysa dette problemet. Etter dette må me konkludera med at Bertha er fari frå Nes ein gong på 1870-talet, men kvar ho kan ha butt fram til utvandringi i 1886 og kvar ho er utvandra ifrå, er førebels godt løynt for ettertidi...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Etter at utvandringi til Bertha Jensdotter og dotteri Bertha Oline no synest so ''nokolunde'' avklart, sit eg att med problemet:Caroline Johannesdotter, fødd 13.12.1870,som i 1875 budde hjå besteforeldri sine i Kiseeige i Nes. Finst det opplysningar om lagnaden hennar? Kan det tenkjast at Caroline òg følgde med mori og søsteri til Amerika i 1886?Alle gode tips vert mottekne med takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.