Gå til innhold
Arkivverket

[#43835] Stephen Olsen Kvamme, Manger, HO.


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har en Nils Olsson Boge f ca 1711 i min data, han ble gift med Synneva Björnesdtr Tveitarås (fra Samnanger)2 juli 1736.Det var hennes andre ekteskap, hun hadde först vært gift med Anders Andersson Haga.Nå kan det jo være at denne karen og ble gift to ganger. Det kan og være at det har vært to personer med samme navn.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei Kjellaug,Nils Olsen Boge har jeg funnet. Han er fra Boge i Manger. Det er foreldrene til Anne Steffensdtr, hans første kone, jeg er på jakt etter. Din Nils Boge er vel fra Boge i Fusa?Denne Anders Hage, hadde han en datter ved navn Maren?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har en datter Marita, det kan jo lett bli til Maren. Hun ble f. på Steintveit og ble gift med Johannes Larsson Hatlestrand i 1764.Uffda, jeg såg ikke at det var Boge i Manger!!Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.