Gå til innhold
Arkivverket

[#43854] Inger Helene Jensen, Oslo, f. 05.07. 1927.


Gjest Thorbjørn Granlund.
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Er det noen som har noe peiling på denne dama, og om hun evt. lever ? Inger Helene Jensen, f. i Oslo, 05.07. 1927. Hennes foreldre var : Jens Sigurd Jensen, f. i Grønland menighet, 19.09. 1901, og hustru Martha Pauline Rud, f. i Jacobs menighet, 02.03. 1902. På forhånd takk. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei igjen. Jeg må bare korrigere fødselsdato på Inger Helene Jensen ( det var oppgitt feil dato ) Hun er født 16.06. 1927. Med hilsen Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Hei.Det er vel sansynlig at hun har inngått ekteskap og trolig byttet etternavn. Jeg har søkt på skattelistene for år 2000, men finner henne ikke der.Jeg finner at Jens Sigurd Jensen er død 18.10.1960 og er begravet på Nordre Gravlund, Oslo 24.10.1960. Sagene kirkesogn.Alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy Paulsen

Det er 770 oppførte 'Inger Helene' på telefonkatalogen.no. Jeg har søkt opp alle disse Inger Helene via skattesøk her 2001/2002: http://skatt.adressa.no/ Denne lenka viser fødselsdato, og ingen var født i året 1927. Dette trenger ikke å bety at hun ikke er i live, da det kan være at hun benyttet® kanskje bare navnet Inger osv.Denne fremgangsmåten har hjulpet meg tidligere å finne kvinner med dobbelt navn, som har giftet seg og byttet navn, men ikke noe treff denne gangen.Mvh Tommy Paulsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Hjertelig takk for hjelpen begge to. Jeg har da i alle fall et spor, om ikke annet. Med beste hilsen Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.