Gå til innhold
Arkivverket

[#43893] Døypte i Askvoll 1736/1738


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Morten Gjertson (Mjaaseth) skal vera døypt i Askvoll kring 1736 (+/- 2 år) og gravlagd same stad i 1763Hans Trulsson (Sauesund?) skal vera døypt i Askvoll kring 1738 (+/- 2 år).Er det mogeleg å leita fram dei nøyaktige dåpsdatoane for Morten og Hans samt gravferdsdatoen for Morten i kyrkjebøkene for Askvoll?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg vil i denne fredfylte høgtidi gjerne få trekka fram att desse spørsmåli frå Askvoll, som framleis står uløyste.Hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Soknepresten i Askvoll døde i 1763. Det herjet sott, og tallet på dødsfall var svært høyt. Sorenskriver Arentz mente rundt 20% av befolkningen i sorenskriveriet døde. Men i kirkeboken for Askvoll for 1763 finner jeg bare 3 dødsfall innført.Dåpslistene fra Askvoll på 1730-tallet er uoversiktlige, og det er derfor tidkrevende å leite seg gjennom. Jeg foreslår derfor at bygdebokforfatteren venter til disse bøkene kommer blant de skannede. Det skulle ikke like så mange uker inne i 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for svar. Då vil eg venta på dei skanna kyrkjebøkene for å finna dei eventuelle dåpshandlingane...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.