Gå til innhold
Arkivverket

[#43896] Ole Jacobsen Bjerkvik døpt 9.4.1745 i Volda


Gjest Odd Brede
 Del

Recommended Posts

Ole Jacobsen Bjerkvik født 1745 (døpt 9.4.1745) i Volda finnes her sammen med kone og barn i 1801 tellingen for Wolden LenkeIfølge FS er far til Ole: Jacob Bierkvik. I bygdebok for Ørsta finner jeg at en Ingeborg Olsdatter Håvoll ble gift til Berkvik 2, Volda. Kan hun være mor til Ole og gift med Jacob?Hva er farsnavnet til Jacob Bierkvik?Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan foreldrene være Jacob Iversen som giftet seg 3.12.1741 i Volda med Gjertud (Knudsdatter) Ulvestad.Er dette riktig - hvem var foreldrene til Jacob og Gjertrud?Kan Ingeborg Olsdatter Håvoll ha vært første kona til Ole Jacobsen Bjerkvik - og ikke mor?Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Her er det lett å gå i surr - og det har vore gjort før. Det er fort gjort å blande saman personar og namn - det gjeld også presten som førte kyrkjeboka. Jakop og Gjertrud vart gifte 6.s.e.tr 1742 og kalla Jacob Ivers. Berchvig og Giertrud Ulvestad. Rimelegvis er det dei som er trulova 1.s.ad. 1741 og kalla Jacob Iversøn Birchnes og Giertrud Knudsd. Ulvestad.I Voldasoga (Aarviknes) er Gjertrud gift med både Jakob Ivarson Berknes (b.1 s.34) og Jakob Ivarson Berkvik (b.1 s.85). Ifl. den nye Volda-boka er Gjertrud Knutsd. Ulvestad g. til Berkneset (b.1 s.129 -førebels er det berre dette bandet).Ifl Kyrkjeboka var det vigsel 4.s.e.tr for Størcher Iversøn Berchvig og Ingebor Olsd. Haavold. Her er trulovingslista (f.pur.Mar [2.2])på linje med vigsel-lista. Dei finst i Voldasoga b.1 s.82, og er altså grannar til den eine av Jakob-ane ovanfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier - kanskje mest trolig at Gjertud havnet på Berkneset - jfr dødsfall her LenkeMed takk for avklaring.Jeg har Ørstingene , men dessverre bare bind 3 av Voldasoga. Det ville kanskje stå noe under Ulvestad om hvor Gjertud havnet - Ulvestad ligger vel i Dalsfjorden og er kanskje med i den nye utgaven av Busetnadsoge for Volda.Odd BredeOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Ulvestad er i Dalsfjord, ja. I den gamle boka ('Dalsfjord') står det berre at Gjertru[d] er g. Jakob Ivarson Berknes. Den nye siterte eg ovanfor.Elles meiner eg å hugse at desse folka har vore drøfta på Brukarforum tidlegare - men 'søk' her verkar berre på tema-tittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Myklebust

Hei! Har blitt tipsa om denne debatten, og skal prøve å oppklare litt det som har vore feil tidlegare. I Voldasoga (Aarviknes) er Gjertrud ført både i Berkvika og på Berkneset. Det rette er at ho var gift med Jakob Iversson på Berkneset. I skiftet etter Jakob er det ikkje nemnt noko barn kalla Ole.Derimot finn eg ein Ole Jakobsson i Berkvika. Ifølgje Ekstraskattmanntalet 1762 er han son til Jakob og Hilde, som då er busette på Berkneset. Desse er ikkje med i Voldasoga i det heile. Jakob kan anten vere Jakob Jonsson Åm som bygsla i 1736 eller ein evt. Jakob Olsson, som er nemnt som verje i eit par skifte, men her må det undersøkjast meir før ein kan konkludere.Berkvika/Berkneset er planlagt å vere med i band 5 av Busetnadssoga - og ligg slik litt fram i tid. For øvrig gjekk band 2; Folkestad, Kilsfjorden og Bjørkedalen til trykkeriet i går! Mvh Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I digitalarkivets kilde Gravlagde i Volda finner jeg en Hilde med bosted Berkviik som blir gravlagt 13.7.1794 - 81 år gammel LenkeDet må vel da være mor til Ole Jacobsson Berkvik -alderen passer godt - fødselsår ca 1713Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Michael Moum

Jacob og Hildes barn kan da være 1. Johanna 1742 Birchvig, 2. Ole 1745 Birchvig 3. Berthe 1747 Birchvig, 4. Siur 1750 Birchvig, 5. Ragnilda 1755 Birchvig.Hilde kan være datter til Ole Åsen, hvis hun er det så er hun født i 1715.Ole Jacobsen (1745-1842) giftet 2. gang 1787 med Mette Eliasdatter Foldal (1752-1842). Hva het hans første hustru?Hva het Ole's barn i de 2 ekteskapene? Finnes det skifte etter ham?Mvh Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michael Moum

Jeg ser jeg skrev feil iht til Ole Jacobsen. Han døde 27/1-1822, mens kona Mette døde 7/10-1842.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Olav Myklebust

Hei! Det har gått noko tid sidan sist denne debatten var aktuell, men i fall det framleis er interesse for dette, så har eg no kome så langt i arbeidet med Busetnadssoga at eg har kome til følgjande (foreløpige) konklusjon:2-6. 1786 – 1813 Ole Jakobss. frå nr 2-5, f. før 9.4.1745, d. 27.1.1822, (skifte), gift 26.6.1774 med Anne Jørgensd. frå Sætre i Ørsta (Ø 1-92), f. før 19.2.1744, d. før 15.10.1786, (skifte). Barn:1 Jørgen, f. før 8.1.1775, d. ?, nemnt i skiftet 1787.2 Hilde, f. før 2.7.1778, d. 10.1.1849, gift 5.7.1807 med Ole Rasmuss. frå Steinneset, Ørsta, f. før 5.9.1773, d. 23.3.1850, busett Eiksund, Eiksundbygda i Ulstein (HB1 3-395, HB2 3-324).Ole gift opp att 2.9.1787 med Mette Eliasd. frå Brekke i Ørsta (Ø 1-249), f. ca 1757, d. 7.10.1842, bygsla 1 våg 12 mk av Nils Wind 1786. Barn:1 Ananias, f. før 23.5.1790, sjå nr 2-7.2 Elias, f. før 8.6.1794, d. før 4.10.1795.3 Jørgen, f. før 22.3.1799, sjå nr 2-6b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.