Gå til innhold
Arkivverket

[#43937] Skifte etter Kolbein Olsen, Furesund, Sunnfjord, Brandsøy


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Frå Florasoga s. 236:25. mai 1698 skifte etter Kolbein Olavson (dreng hos Nils Foss). Han drukna for ein måned før. Bue verdsett til 15 dl. Nils i Høydalen fekk 8 dl. for å fostre opp ungane hans. Kona (unemnd) fekk ei rød ullskjorte. Andres Grepland (på Svanøy) fekk ei ny gryte (1 dl.) sidan han var Kolbein sin arving 'på hans qyindes vegne'. Resten skulle gå til å fostre oppp borna, litt penger og nokre klede.Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takk Torbjørn.Jeg ble kanskje ikke så mye klokere.Vet du vilken Kolbein som var gift med Ragnhild Knutsdtr. Hun var jo død , men barna hennes ble nevnt i skiftet etter mormoren Alis Tollaksdtr. Batalden/Hammerset. Bl.a. hadde hun barn på Vårdal i Holmedal. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Det er så lenge sidan eg leita i bygdeboka for Fjaler, det var vel før eg vart seriøst opptatt av dette men eg veit at der er det nevnt ein Jon Kolbeinson som brukar av garden Indre Vårdal frå 1717-1739. Når det gjeld Kolbein Lone torer eg ikkje seie noko sikkert, men eg trur det er nevnt ein på bruk nr. 2 på Lone som døydde ca 1690.Eg må sjekke dette opp ein gong til på biblioteket/statsarkivet. Eller det er kanskje nokon som har lettare tilgang til bygdeboka?Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Ja, det stemmer nok! Men gløymde å seie at han iflg. bygdeboka var han brukar av br.nr. 5 'Myra' under Ytre Vårdal frå 1701-1728, då han døydde.Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.