Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Thorbjørn Granlund.

[#43941] Dagmar Pettersen, Kristiania, f. 29.05. 1897.

Recommended Posts

Hei. Hvorfor blir innlegg fjernet ? Jeg la inn et innlegg på morgenen, ang. spørsmål om problemer med å få frem foreldrene til Dagmar Pettersen i Kristiania, på folketellingen i 1900. Se - nr. 43938. Men dette innlegget er fjernet, og hvorfor ? Hilsen : Thorbjørn Granlund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hege Sofie Bull

Du finner innlegget ditt på Arkivforumet - den er sikkert flyttet dit for at du skal få svar på feilen...mvh Hege

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Javel, men enda er jeg like klok. Hvor finner jeg så dette arkivforumet ? Med hilsen Thorbjørn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Oppe i det grå feltet, like under den mørke blå linjen kan du velge vilket av de fire forumene du vil ha, debattforum, arkivforumet, forum for kilderegistrering og forum for de skannede kirkebøkene. Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Ja nå forstår jeg det endelig. Takk for hjelpen. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Åse Kristiansen

RHD har også en søkbar database når Digitalarkivets base svikter : Lenke Se nede på siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.