Gå til innhold
Arkivverket

[#43943] Hellek Torkjellsen Rustan gift 1740 i Flesberg med Gunbjørg Kristensd. Koppangen


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Kjenner noen opphavet til Gunbjørg Kristensdatter som ifølge FS skal være døpt i Flesberg 7 aug 1718? Som far er oppført Kristen Koppangen. Finner dem ikke i Flesberg boka bind V under Koppangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Her var jeg litt for rask - sluttet å lese da jeg så at Nord Koppangen gikk over i Rustan - har fått med meg nå at Søre Koppangen fortsetter etter Svene! Tusen takk. Jeg har nå 6 bind av bøkene dine på hjemlån - skulle tatt med bind 1 også for noen av slektene går bl.a. til Livland, men det får bli når jeg er ferdig med de andre. Det er så flotte bøker, og for en jobb det må ha vært - all ære til deg og dine 'hjelpere'. Ved hjelp av bøkene samt registeret over gårdene du sendte meg lenke til, har jeg funnet så og si alt jeg lette etter i Flesberg. Og - så har jeg lært meg en masse geografi om Buskerud - kjekt å ta med seg videre. Igjen mange takk. Hilsen Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.