Gå til innhold
Arkivverket

[#43944] LaWonn - tysk familie i Amerika - nokon som har peiling på opphavet deira?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dette spørsmålet ligg vel litt ''på kanten'' av kva ein kan venta seg svar på i Digitalarkivet, men ''den som intet vover,...'':Karen Ameline ''Caroline'' Jensen (1865-1951), fødd i Goodhue Co., MN, men med far frå Leikanger poog mor frå Hafslo, gifte seg i Goodhue Co., MN 3.3.1888 med ein kar med det uvanlege namnet:Herman LaWONN, fødd i Tyskland 2.2.1861.Herman skal ha utvandra til Amerika kring 1876 med foreldri sine Albert (fødd 1836) og Augusta (fødd 1830) LaWONN, men kvar i Tyskland kan denne huslyden vera komen ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Alt jeg kunne finne på FS var en Albert John Henry Lawonn fca. 1842 Germ., farmer begr. Goodhue county, Minnesota. Gift med Augusta Grimm fca. 1846 Germ. Det står bare 2 barn: 1 NN Lawonn fca. 1870 Germ.? og 2) Frank Lawonn f. 29/2 1868 USA, død 2/4 1946 N.Dakota, died at 78 when his blood vessells colapsed. Gift 1891 med Anna M. Hartje.Fant ingen i USA 1880, og det er jo merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner dette ved søk på folk ankom Castle Garden:A. LAUWONMOCCUPATION UnknownAGE 37SEX MLITERACY UARRIVED 25 May 1868ORIGIN GermanyPORT BremenLAST RESIDENCE UnknownDESTINATION MilwaukeePLAN UnknownSHIP AntonPASSAGE Unknown Ser ut til at dette er barna:E. LAUWONMOCCUPATION Child, YoungsterAGE 3SEX FLITERACY U---------------------------------------------FR. LAUWONMOCCUPATION InfantAGE 5SEX M --------------------------------------------------H. LAUWONMOCCUPATION Child, YoungsterAGE 7SEX M--------------------------------------------------J. LAUWONMOCCUPATION Child, YoungsterAGE 11SEX M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjartekeg takk til Berit, Grethe og Eili for interessante kommentarar og innlegg!Eg har no funne denne huslyden i FT1880 for Minneola township, Goodhue Co., MN:~~~~~~~~~~~~~~~~~LAWONN, Albert 46 Pru Pru Pru farmerLAWONN, Augusta 49 Pru Pru Pru wifeLAWONN, Herman 19 Pru Pru Pru sonLAWONN, Mary 17 Pru Pru Pru dauLAWONN, Amelia 14 Pru Pru Pru dauLAWONN, Frank 12 Pru Pru Pru son~~~~~~~~~~~~~~~~~Og dei bur same staden i 1870:~~~~~~~~~~~~~~~~~LAWMAN, Albert 36 Pru farmerLAWMAN, Augusta 40 Pru wifeLAWMAN, Hannah 14 Pru dauLAWMAN, Almond 9 Pru sonLAWMAN, Mary 6 Pru dauLAWMAN, Emily 4 Pru dauLAWMAN, Frank 2 Pru sonLAWMAN, Philip 76 Pru farmer~~~~~~~~~~~~~~~~~Sovidt eg kan forstå, so må dette vera same huslyden som både Berit og Grethe nemner; d.v.s. at dei utvandra i 1868 over Bremen, og at jentenamnet til Augusta har vore Grimm. Elles er vel Philip bestefaren...?Men, framleis er det eit stort spørsmål kvar i Tyskland denne familien kjem ifrå...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Galtung Lihaug

Hvis 'Pru' som står etter navnet, betyr fødested Prussia (Preussen), kan det kanskje avgrenses til Brandenburg og Mecklenburg-Vorpommern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Elin for siste innlegg!Eg er ikkje so sikker på om me kan lita på avgrensingi di av Prussia; mi erfaring tilseier at større delar av noverande Tyskland vart oppfatta som Prussia, t.d. Niedersachsen, Nordrhein-Westphalen, Saarland og Rheinland-Pfalz, til og med dei austlege delane av Nederland og Belgia (dei tyskspråklege delane av provinsane Liège og Luxembourg)!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit for eit spennande innlegg! Lewon høyrest jo svært spennande ut!MEN, eit søk på google syner at det bur ein del personar i ulike delar av Tyskland i dag som ber namnet LAWONN, so eg trur ikkje dette er nokon ''Americanization''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du har helt sikkert rett i det. For moro søkte jeg etter Albert Lawonn på nettet, og det var utrolig mange (sikkert mange som er samme person) som heter Lawonn i USA, men ingen Albert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.