Gå til innhold
Arkivverket

[#43988] Gratulerer med 5000 passert


Gjest Øystein Bredal
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Bredal

Jeg ser at dere nå har passert 5000 utlagte bøker. Dette er flott. Takten på utlegginger synes jevnt over å være høy, og hver dag er det spennende å se hva nytt som er kommet siden sist. Takk for innsatsen så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Warberg

Takk!! Samtidig rundet vi også 1 million bilder på nett, så vi er både stolte og glade i dag. Da gjenstår det 'bare' 900.000 bilder og 6.000 bøker til. Hvordan det kan ha seg at vi dermed er over halvveis på bilder, men ikke på bøker? Fordi vi til nå har lagt ut mest 'nyere bøker' med flere sider i enn de 'eldre' bøkene. Så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Stadig vekk seier eg til den som giddar å høyra på: 'scanna kyrkjebøker er berre fantastisk'!!! Det er så uendeleg bra!! å kunna setja seg ned når det passar, å leita fram ein ny dato, ein her og ein der!Eg takkar dykk djupt og inderleg for eit strålande tiltak!!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Wind

For første gang kom juleaften allerede i oktober måned - eller det føltes som var det så da skannede kirkebøger var tilbage med tidligere hurtige responstider. Tak for den store indsats og gratulerer med både millionen samt de 5000. Det er nu igen blevet en ren fornøjelse at drive med denne granskning.mange hilsnerNiels Wind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.