Gå til innhold
Arkivverket

[#44006] Fredrik Nilsen, d. i Bergen 1957 og kone Paula Nielsen, d. i Bergen 1951


Gjest Frank Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Frank Johansen

Ser at mange får svar på diverse spørsmål om døde i Bergen her. Jeg drister meg derfor til å spørre etter opplysninger om en bror av min tipp-oldemor, samt hans kone.Fredrik Engelbrigt Nilsen, bos. H. Garborgs gt. 3, døde 21 Jan 1957.Hans kone, Paula Bergitte Nielsen, døde 13 Jul 1951.Begge ifølge databasen 'Døde i Bergen 1912-1972' her i DA.Fredrik var født i Flatanger (Fosnes) i NT i 1873 og Paula i Vanylven i Romsdalen i 1875.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Johansen

Takker. Aslaug ble døpt i Nykirken 06.05.1900. Men da tyder det jo på at de ikke hadde flere barn - i hvert fall ikke noen som var i live i 1951 - så da slipper jeg å tenke på å gå gjennom mengder med dåpsprotokoller for de ulike kirkene i Bergen for å evt. finne dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Folketellingen 1912, Munkelivsgate 5, 4. etasje:Fredrik Engelbrigt Nilsen, født 1873 0711, Sør Fladanger Modelsnikker, gift, innflyttet 1893, Paula Bergithe Nilsen, 1875 3112 Vanælven, gift, innflyttet 1891, Aslaug Nilsen, født 1900 1602, Oscar Nataniel Nilsen, født 1902 1202 Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Johansen

Igjen, takker!Må si jeg er litt misunnelig på dere som har mye slekt fra Vestlandet og som stadig kan nyte godt av denne servicen.Selv har jeg mesteparten av slekta i Hedmark og Nordland. Noen mulighet for at de andre Statsarkivene starter en liknende servicetjeneste...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.