Gå til innhold
Arkivverket

[#44012] Peder M. (Fanø eller Johnsen) adoptert til Batalden i Kinn


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Er på jakt etter ein Peder M. f. (ca) 1897.I manntalet for kommunevalet i 1931 er han nevnt som Peder M. Fanø, og fødselsår er oppgitt til 1897. Han var adoptert ('sett bort')til Fanøy under garden Batalden i Kinn pr.gj. Han kan også ha skreve seg som Peder M. Johnsen, som er adoptivforeldra sitt etternavn. Dei var Alexander Johnsen og Helina Monsdtr. og budde på Fanøy under Batalden i Kinn pr.gj..Det er sagt at han hadde forbindelse til Batalden; at eit av foreldra (truleg faren) kom frå Batalden. Faren vart truleg spedalsk. Peder kan vere fødd i Bergen (altså ca 1897), truleg fordi faren kom på sjukehus. Faren kan vere Martin Ananiasson som kom til Pleiestiftelsen i 1885. Seinare skal fam., eller truleg berre mora og Peder, ha flytta til Nordmøre ein plass, og Peder budde der i barneåra.Usikkert når Peder vart adoptert til Batalden. Kanskje vart han konfirmert i Batalden (eller Florø).Finnes det ein protokoll for adopsjon frå den tida? Finnes han kanskje i krk.bok for Kinn under konfirmerte (ca 1912)? Han finnes kanskje i folketellinga for 1910 og ganske sikkert for 1920 under Batalden. Kva må til for å få innsyn i desse?Det høyrer óg med at han ca 1935 flytta til Fana. Usikkert om han vart gift.Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg er ikke sikker på om jeg finner rett mann, men det er bare en Peder blant konfirmanter født 1897 og med tilhold på Batalden:Peder Asbjørn Eliassen, født i Namsos 25. januar 1897, døpt 14. mars 1897, og sønn av arbeider Elias Batalden og Inger Marie Jakobsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Det var vel rundt 1900 at ein gjekk vekk frå å bruke fars fornavn som etternavn. Så det er sannsynleg at Peder brukte etternavnet Madsen, sjølv om eg heile tida har trudd at M'en representerte fars fornavn.Det var ikkje kjent for meg at Elias Madsson var busett i Namsos. Han var seinare busett på Nesbø i Bremanger, og døydde der i 1925.Dette var svært gode (og overraskande) nyheiter! Tusen takk, Yngve og Gisle! Må få seie det endå ein gong: Dette forumet er bortimot genialt for slektsforskarar, iallefall når ein reknar seg sjølv som amatør!Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.