Gå til innhold
Arkivverket

[#44021] Legg innlegget på plass


Gjest Leiv Skjerve
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Mathisen

Men her har du jo fått et innlegg på plass? Du er vel obs på at når du trykker på 'Legg innlegget på plass', så kommer det opp med en anledning for deg til å se over og rette eventuelle feil, hvoretter du igjen må beordre innlegget på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Jeg har flere ganger vært ute for følgende: Etter å ha lagt innlegget på plass ved å trykke to ganger, kommer tråden opp igjen uten mitt innlegg. Første gangen dette skjedde, trykket jeg 'reload' i browseren, og fikk opp tråden med innlegget mitt lagt inn to ganger. Ved senere anledninger har jeg bare åpnet tråden på nytt etter innlegging, og alt er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

Jeg har forsøkt å rekapitulere hendelsesforløpet, men lykkedes ikke i å miste 'Innlegget'Startende årsak var at min e-postadresse var feil angitt, så jeg ble anmodet 'Du må oppgi e-postadressa di'. Jeg korrigerte e-post-adressen og fyldte inn 'Innlegget' på nytt.Påkalte 'Legg innlegget på plass'Dermed forsvant 'Innlegget'Dette forløp kan muligens være feilerindring.Sikkert er det at nnlegget har blitt borte forgodtMange takk for innspill som jeg har merket meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.