Gå til innhold
Arkivverket

[#44064] 3 skifter i Sunnfjord; Brandsøy (prot. 7a og 14) og Ytre Dale (prot. 15)


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Ynskjer å få vite kven som er nevnt i skifta etter1)Reinert Pederson Engebø i Brandsøy; prot. 7a (1756-1761) s. 197b2)Reier Nilssen Vassæter i Brandsøy; prot. 14 (1772-1779) s. 3753) Reinert Olsen Igelkjøn i Ytre Dale; prot. 15 (1779-1806) s. 86.Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

1)Reinert Pederson Engebø i Brandsøy; prot. 7a (1756-1761) s. 197b. Dato 23. mai 1759. Her er nevnt enken Mari Madsdatter, og avdødes søstre: 1) helsøster Mari Pedersdatter, enke i Nordvigen, 2) helsøster Dorte Pedersdatter, 50, 3) helsøster Brynille P., g.m. Axel Olsen Hovland, 4) helsøster Mari P., trolovet med Nils Gundersen Halbrend, 5) halvsøster Pernille Pedersdatter, g.m. Johannes Siursen Egefjord.2)Reier Nilssen Vassæter i Brandsøy; prot. 14 (1772-1779) s. 375. Dato 4. januar 1777, og nevner enken Anne Olsdatter, og barn Niels Reiersen, myndig, Synneve, 28, Giøe, 22 og Marthe, 18 år.3) Reinert Olsen Igelkjøn i Ytre Dale; prot. 15 (1779-1806) s. 86. Dato 20. mai 1785. Her er nevnt enken Johanne Olsdatter med lagverge Jens Olsen Hougland, og barna Ole R., Botolph R., Rollach R., 17 år, Kari R., g.m. Søren Holmelie og Ane R., 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Øren

Som du kanskje veit var Reiel Nilson fra Heimset i Hyen (Gloppen) og ut frå skifte 30.6.1783 etter hans søster Jøde Nilsdotter har eg registrert fylgjande:1. Fullbroren Reiel Nilsson Ousen (Vasset), død og hans barn Synneve Reielsdotter g.m. Ole Axelson Hovland og Jøde Reielsdotter g.m. Carsten Hatleset.2. Fullbroren Sjur Nilsson Langedal (g.m. Mari Mortensdatter). Han hadde barna: Gunhilde Sjursdotter 30 år, Christie Sjursdotter 28 år og Dorthe Sjursdotter g.m. Anders Langedal.3. Fullbroren Ole Nilsson bor på Eimhjellen.4. Fullsøster Marte Nilsdotter Endestad g.m. Ole Svendson Endestad. Dei hadde barna: Gregorius Olsson Vatne og Nils Olsson Ullaland.5. Fullsøster Anne Nilsdotter g.m. Rasmus Guldbrandson Eikenes.6. Halvbroren Ole Nilsson Heimset (død). Han hadde barna: Nils Olsson Heimset gift og bur på Heimset og Ragnhilde Olsdatter 40 år.7. Halvbroren Anders Nilsson gift og bur på Gjengedal.8. Halvsøsteren Mallene Nilsdotter 44 år.Mvh. Leif Øren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Reinert Olsen Igelkjøn: Namnet på sonen skal nok vere Tollach. I følgje Fjaler gards- og ættesoge var det ukjent kvar Reinert kom frå. Kona kom derimot frå Igelkjøn....Reinhard Olson sat med bruket 1751-1783. Born: Ole f. 1752, fekk bruket. Botolv. Anne f. 1755, g. 1787 m. gardbrukar Anders Bendikson Flekke. Kari f. 1758, g. 1782 m. gardbrukar SØren Korneliusson Holmelid. Tollak f. 1767, d. 1807, g. m. Kassi Johannesdtr. Jarstad.Reinhard Olson d. 1784, 63 år. Johanna Olsdtr. d. 1802, 79 år.Frå 1784 til 1809 fylgde Ole Reinhardson. Han vart g. 1784 m. Brita Madsdtr. Flekke f. 1758. ...Dersom du er interessert, så står det ein del i bygdeboka om slekta, som heldt fram på br. nr. 1 fram til 1920.Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Tusen takk for alle svar!Her var det mange oppklarande opplysningar, men eg fekk ikkje svar på det eg eigentleg lurte på:Er på jakt etter ei Barbra Reinertsdtr. som gifte seg til Kvaløysundet på Skorpa i Kinn pr.gj. Ho vart gift 18/4 1790 med enkjemann Gregorius Bendikson Kvaløysund (det står Ytre Skorpa/Skorpa, og Kvaløysundet ligg på Ytre Skorpa/Skorpa). Ut over dette har eg ingenting meir om Barbra, bortsett sett i frå at ho har opphald på Skorpa då ho gifte seg.Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Til Leif og innlegg 3) Du nevner ein Nils Olsson Ullaland som son til Marthe Nilsdtr. og Ole Svendson Endestad.Lurer på om Nils var far til Bertel Nilsson Batalden (1777-1847) og Martha Nilsdtr. Stoksnes (under Batalden)? Veit du noko om det?Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Eg er ikkje abonnent på FamilySearch, men er det nokon som kunne gjere eit søk på systrene Elen og Barbro Reinertsdtr. der?Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Til (7):Eg har iallefall dette lagt inn i 'databasen' min, dvs at både Bertel og Martha havna i Batalden. Og at Marthe vart gift med Johannes Andersen Batalden (kven var han forresten?). Vidare at Bertel var gift med Anne Nilsdtr Berge, f. Voss, dp. 14.1.1781 - meir om ho her: LenkeTil (8): FamilySearch er gratis, iallefall det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for svar Gisle!Artig at det var ein slekts-link der óg!Johannes Andersson (1794-1842) var busett på plassen Stoksnes under Batalden. Han var son av Anders Johannesson (1760-1836) (frå Høydalen) og Anne Pedersdtr. (1770-1843)(frå Brandsøy). Dei flytta til Stoksneset ca 1794.Eg har lest ein plass her på forumet at ein må abonnere på tenestene til FamilySearch, eller misforsto eg, og det var snakk om noko anna? Er IGI det same som FamilySearch?Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.